כבר מספר שבועות שתושבות בקרית ביאליק מדווחות על אירוע דומה, לפיו הן הוטרדו במקומות ציבוריים על ידי גבר בשנות ה-40 לחייו, כאשר הוא לבוש בבגדיו אולם חשף בפניהם את איבר מינו. אחדות דיווחו כי הוא רדף אחריהן. הנושא הועבר למשטרת ישראל, ומספר תלונות הוגשו במשטרה.
2 צפייה בגלריה
התערטלות במקומות ציבוריים, פארק סביון
התערטלות במקומות ציבוריים, פארק סביון
התערטלות במקומות ציבוריים, פארק סביון
(צילום: canva, עיריית קרית ביאליק)
לפני מספר ימים הצליחה המשטרה לשים את ידה על החשוד ועצרה אותו. אולם כשהגיע לבית משפט השלום בחיפה להארכת מעצרו במספר ימים, השופט בן ציון ברגר החליט לשחררו. בבקשת המעצר ייחסה המשטרה לחשוד עבירה של מעשה מגונה בפומבי וביקשה להאריך את מעצרו ב-7 ימים נוספים.
במהלך הדיון להארכת מעצרו ציין סניגורו של החשוד, עו”ד אדם אבישר, כי מדובר באדם אלמן, ללא עבר פלילי וגם לטענת המשטרה, אין היכרות בינו לבין המתלוננת שנתקלה בו. עו"ד ביקש לשחרר את החשוד בערבות, תוך כך שהוא מורחק מקרית ביאליק".

2 צפייה בגלריה
התערטלות בפומבי
התערטלות בפומבי
התערטלות בפומבי
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

השופט בן ציון ברגר, ציין בהחלטתו, כי קיים חשד, כי הגבר עבר את העבירות המיוחסות לו. עם זאת הוסיף, כי רוב פעולות החקירה, שהמשטרה מתכוונת לבצע אינן ברות שיבוש. לאור זאת החליט השופט, לשחרר את החשוד למעצר בית, בבית הוריו בקרית אתא, למשך 5 ימים. בנוסף, החשוד גם חתם על ערבות עצמית בסך 5,000 שקל לקיום תנאי השחרור.

קראו עוד:

תושבת שהוטרדה סיפרה למיינט קריות: "החלטת בית המשפט תמוהה, מדובר באדם שהטריד לא מעט נשים, ביניהן גם כמה בנות צעירות מאוד. עד שהמשטרה שמה את ידה על החשוד היא משחררת אותו בקלות לא מוסברת. חבל מאד שהביטחון של נשות הקריה מופר בכזו קלות דעת".
מתלוננת אחרת: "מה שמפריד בין קרית אתא לביאליק זה כביש, אז מה עשו כאן? מי ערב לנו שהוא לא ימשיך במעשיו?".