גבייה מטורפת: שלוש שנים לאחר שנטען כי נסעה בכביש 6 חוצה צפון ולא שילמה את האגרה, 25 שקלים, נאלצה תושבת קרית ים לשלם סכום של 813 שקל תחת איום של עיקול. כעת תובעת הנהגת את החברה, בבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, בגין החיוב המופרז והלא צודק לדבריה.
2 צפייה בגלריה
כביש 6 חוצה צפון
כביש 6 חוצה צפון
כביש 6 חוצה צפון
(צילום: נחום סגל)
התובעת ציינה בתביעה כי תמיד שילמה עבור המעבר בכביש 6. "לתדהמתי, קיבלתי לאחר 3 שנים הודעת טלפון על חוב של 813 שקל עבור נסיעה בכביש 6 חוצה צפון שלא ידעתי עליה ועל חוב התשלום.
"במשך 3 שנים לא קיבלתי מהם הודעה שיש לי חוב לשלם. מדובר ב- 25 שקל. בהודעה הטלפונית נאמר לי שעלי לשלם באותו היום, 24 באפריל השנה את החוב, אחרת יטילו עלי עיקול. בחוסר ברירה שילמתי 813 שקל".

2 צפייה בגלריה
נהגת - תמונת פייסבוק
נהגת - תמונת פייסבוק
בחוסר ברירה שילמה התובעת את החוב המופרז
(צילום המחשה: shutterstock)

הנהגת מבקשת מבית המשפט לחייב את החברה בתשלום פיצוי בסך 1,000 שקל בגין התנהלותה וכן "לחייב את החברה להודיע לאנשים החייבים כספים הודעות מראש על החוב ולא לחכות ליום האחרון ולאיים בעיקול".

קראו עוד:

יצוין, כי שיטת הגבייה של כביש 6 צפון עלתה מספר פעמים לדיון בכנסת בשנים האחרונות ונגד החברה הוגשו גם תביעות רבות בגין חיובים מופרזים בגין חובות שהחייבים כלל לא ידעו על קיומם. עם זאת, לפי התביעה שמתייחסת למקרה שאירע לפני חודשים ספורים, נראה כי אין שינוי מהותי בדרך טיפול חברת כביש 6 חוצה צפון בדוחות נטענים.
עד כה לא הוגש כתב הגנה בתיק.
פורסם לראשונה: 05:00, 14.07.24