בית משפט המחוזי בחיפה קיבל את הערר של המשטרה והאריך היום (חמישי) את מעצרה של המורה החשודה באינוס של תלמידתה בעלת צרכים מיוחדים, בארבעה ימים. "מבינים שמדובר בעבירות של אינוס ומעשים מגונים בעבירות של ניהול שיחות וידיאו מיניות בין השתיים", אמר נציג המשטרה בדיון.
2 צפייה בגלריה
המורה בדיון בהארכת מעצרה
המורה בדיון בהארכת מעצרה
המורה בדיון בהארכת מעצרה אמש
(צילום: נחום סגל)
ביום שלישי עצרה המשטרה את המורה המתגוררת בקיבוץ בצפון בחשד לבעילה של תלמידתה הקטינה בת 15 וביצוע מעשים מגונים. אמש (רביעי) הובאה המורה להארכת מעצרה בבית מפשט השלום בקריות אשר שחרר אותה בתנאים מגבילים כך שנאסר עליה לצאת מהקיבוץ שבו היא מתגוררת.
על החלטה זו הגישה המשטרה ערר שנדון היום (חמישי) בבית משפט המחוזי בחיפה. "ביום שני האחרון הגיעה הקורבן לעדות, ומסרה תלונה מפורטת מאוד, אודות אירועים חמורים מאוד שהתרחשו בינה לבין החשודה, מדובר בעבירות אינוס, בקשר זוגי מלא בין השתיים, תוך ניצול מצבה הנפשי של אותה קטינה.
"נטען בבית משפט קמא כי החשודה משתפת פעולה באופן מלא, אני חולקת על כך, הגיעה לחקירה כשאין ברשותה את הטלפון שלטענתה התכתבה עם הקטינה", טען נציג המשטרה בדיון.
2 צפייה בגלריה
ההתכתבות בטלפון בין המורה לתלמידה
ההתכתבות בטלפון בין המורה לתלמידה
ההתכתבות בטלפון בין המורה לתלמידה
(ההתכתבות בטלפון בין המורה לתלמידה)
"במאי מדברים על תכתובות מעטות בין החשודה לקטינה, מיד לאחר העדות מבינים שמדובר בעבירות של אינוס ומעשים מגונים בעבירות של ניהול שיחות וידיאו מיניות בין השתיים, מבינים שמדובר במערכת יחסים מלאה".
מנגד טענה באת כוחה של המורה, עו"ד תמי אולמן, כי אין סכנה שמרשתה תשבש את החקירה. "מי ששיבש בכל אופן זו הקטינה, היא מוחקת הודעות, ולמה? כי כשהיא מאושפזת בבית החולים גם לפני וגם אחרי שולחת למרשתנו הודעות, היא רוצה קשר עם המשיבה, היא רוצה קשר רומנטי עם המשיבה, היא דורשת להיפגש", אמרה.
השופט מאזן דאוד קיבל את הערר והאריך את מעצרה של המורה בארבעה ימים, תוך שהוא מבקר את התנהלות המשטרה.
קראו עוד >>
"החקירה עדיין בראשיתה, על אף העובדה שהתחילה בעבירות שונות במקצת בחודש מאי אך ההתפתחות ביחס לעבירת האינוס המיוחסת לה היא מהתקופה האחרונה, ומבלי לפרט, לא כל הראיות הקשורות בעבירות אלו בוצעו דרך התקשורת והשיחות, וזאת מבלי לפרט את מהות הראיות הקשורות בכך", כתב.
"לא ניתן לסיים את החלטתי מבלי להתייחס לכך שאכן חלק מהתנהלות המשטרה בחקירה זו התנהל בעצלתיים, גם לאחר שהבשילו התנאים לקיום חקירה נוערת והמשטרה מגייסת את הכוחות הדרושים ולקיים חקירה בקצב ראוי".