קרן בן נשר, בעבר יו"ר הפועל עכו והיום בתפקיד בכיר במועדון הכדורגל הפועל חיפה של יואב כץ, הגישה תביעה נגד שחקן העבר ואיש התקשורת, אייל ברקוביץ' על סך 163 אלף שקל, בטענה שהשמיץ אותה בתוכנית הספורט שהוא מגיש ברדיו תל אביב ורדיו חיפה.
3 צפייה בגלריה
קרן בן נשר
קרן בן נשר
קרן בן נשר
(צילום: נחום סגל)
בכתב התביעה נטען כי בתוכנית ששודרה ב-4 ביולי השנה, בן נשר הוצגה כ"מושחתת, כמי שפעלה בניגוד לדין, כמי שהוציאה כספים שלא כדין מהפועל עכו ו'נתפסה על חם' בעודה עושה כן, כמי שהודחה עקב כך על ידי ראש העיר עכו מניהול המועדון ועל רקע זה דאגה לקבלת כספים לכיסה, תוך התעשרות על חשבון המועדון".
בן נשר טוענת בכתב התביעה, כי במהלך התוכנית נטען שהיא "קיבלה לכיסה בתקופת ניהולה את המועדון שהסתיימה ביולי השנה, שכר חודשי ושנתי בהיקף חריג וחסר פרופורציה, וכי עובדה זו היא שהביאה או צפויה להביא לריסוק מועדון הפועל עכו".

3 צפייה בגלריה
זאב ואייל ברקוביץ'
זאב ואייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ'
(צילום: ראובן שוורץ)

ברקוביץ', כך בכתב התביעה, טען ששכרה של בן נשר עמד על 50 אלף שקל נטו ושכרה השנתי בזמן שעבדה בהפועל עכו עמד על יותר ממיליון שקלים. לכתב התביעה צורפו תלושי השכר האחרונים של בן נשר מהפועל עכו, ומהם נראה כי שכרה עמד על 20 אלף שקלים נטו וכ-30 אלף שקלים ברוטו, סכום קטן משמעותית ממה שברקוביץ' טען בשידור.
בהמשך כתב התביעה, נכתב כי ברקוביץ' אמר שראש עיריית עכו "תפס על חם" את בן נשר, ש"החתימה את עצמה לחוזה שנה-שנתיים לפני שהיא פוטרה, אמרה לחבר'ה שלה בעמותה, 'תפטרו אותי עכשיו', ופיטרו אותה. עכשיו מגיע לה כסף. כמה כסף מגיע לה? חוזה לשנה או שנתיים, לפי מיליון, מיליון וחצי שקלים".

קראו עוד:

3 צפייה בגלריה
קרן בן נשר
קרן בן נשר
קרן בן נשר
(צילום: נחום סגל)

עוד אמר ברקוביץ', על פי התביעה, "אני בקיא בעובדות, היא עשתה לעצמה את החוזה. היא גם פיטרה את עצמה, זאת כל הבעיה. הבעיה פה שקרן בן נשר, בגלל החוזה שלה, תוקעת את הפועל עכו משבעלים חדש ייכנס למועדון, תוקעת את הפועל עכו כי ראש העיר החדש לא מוכן לשחיתות הזאת, והוא רוצה הגינות. בגלל קרן בן נשר, המועדון הזה כרגע מרוסק, כן, זו האמת".
יצוין, כי מאז הפועל עכו נרכשה על ידי איש העסקים צחי נקש.
בן נשר טענה בכתב התביעה כי זו הוגשה בשל "פרסום שקרי וחמור הנחזה להיות 'חיסול חשבונות' של ברקוביץ' עם התובעת ממניעים זרים ונקמניים, בין היתר על רקע העובדה שבעבר לטענתה בחרה עיריית עכו שלא למסור לניהולו של ברקוביץ' את מועדון הכדורגל הפועל עכו, ולהותירו בניהול התובעת, ומטעמים נוספים שעוד יתבררו".
במענה לפנייתנו מסר ברקוביץ': "אין תגובה".