"גועל נפש"- כך הגדירה תושבת העיר קרית אתא (שמה המלא שמור במערכת) את המצב השורר ב'קאנטרי קרית אתא', בפוסט שהעלתה בדף הפייסבוק "קרית אתא".
2 צפייה בגלריה
ביקורת גם כלפי המנויים. קאנטרי קרית אתא
ביקורת גם כלפי המנויים. קאנטרי קרית אתא
ביקורת גם כלפי המנויים. קאנטרי קרית אתא
( צילום: פרטי)
התושבת ציינה כי קנתה כרטיסיה כדי לבדוק את המצב בקאנטרי, השייך לחברה למרכזי תרבות וספורט לעובד ולמשפחתו בע”מ, של ההסתדרות, לפני קניית מנוי. לדבריה, היא התאכזבה מאוד מהמצב ואת רשמיה העלתה בפוסט שזכה לעשרות תגובות.
לדברי התושבת: "חבל שההנהלה של מקום כזה נותנת לתושבים להרוס את הקאנטרי ואני אתן מספר דוגמאות: מעשנים בבריכה של הפעוטות, נכנסים עם כיסאות לתוך הבריכה. לא ברור לי העניין הזה למה אין צוות שיעצור את זה ...השלטים לא בדיוק עוזרים. ועוד אם אני מעירה, אז המעשנת שואלת אותי מה זה מפריע לי. אולי לפני שזה מפריע לי זה מפריע לילדים הקטנים שבבריכה. ממש גועל נפש.
"הלכלוך מסביב כאילו עשיתם שיפוץ, אבל מי שומר על כל זה... הלכלוך בלתי נסבל. זורקים אוכל על הרצפה כאילו אין מחר. זה ברור לי שזה תרבות של אנשים, אבל אם הייתה קצת אכיפה או שהיו מעירים, אולי זה היה פוחת".

2 צפייה בגלריה
סיגריות הורגות
סיגריות הורגות
"מלא שלטים שהעישון אסור ולא מעירים לאנשים כלל"
(צילום: שאטרסטוק)

התושבת מפנה את הביקורת גם כלפי המנויים, שאינם מתנהגים כראוי במקום הציבורי, אך מציינת כי הנהלת המקום לא מספיק תקיפה: "אין פשוט אין שום צוות ששומר על הניקיון או על ההתנהלות של אנשים מסביב. חבל, אתם נותנים לאנשים להרוס את כל החוויה וליהנות מהקאנטרי. ויש עוד משהו מוגזם זה כמות הכלור כאילו היום יש פתרונות הרבה יותר טובים, אבל עזבו את זה אי אפשר לנשום אם אתה נמצא בפנים אתה נחנק אחרי חצי שעה.
"תנסו לחשוב איך להפחית את זה. חבל הרסתם קאנטרי ממש טוב שיכול להיות הרבה יותר מוצלח מזה ..בוא נגיד ככה שנעלם לי החשק מלעשות מנוי למרות הנוחות שהמקום קרוב אליי אני עדיין שוקלת מה לעשות".

קראו עוד:

הפוסט זכה לעשרות תגובות. אחת המגיבות: "תיארת כל כך במדויק את מה שהולך שם. יש לי מנוי משפחתי ואני כמעט ולא הולכת לשם רק בגלל שכל כך מלוכלך שם!!!! אוכל מעוך בכל הרצפה מסביב לבריכה עם שאריות מזון שאפילו נכנסות לבריכה. פשוט זוועה".
מגיבה אחרת: "נכון, מלא שלטים שהעישון אסור ולא מעירים לאנשים בכלל. שערות בתוך המים, ברור שיהיו כי לא מקפידים על איסוף שיער, רצפות מחליקות בטירוף, מאוד מסוכן".
לדברי מנהלת המקום, אילת אילנית, בשנה האחרונה חודשו מספר מתקנים והמקום נערך לקראת העומס שבחודשי הקיץ, כולל גיוס כוח אדם. "אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לשמור על הניקיון והסדר בבריכה ומחוצה לה.
"בקאנטרי מוצבים פחי אשפה, ישנם שלטי הכוונה ושלטי הסבר. בני נוער מסתובבים ברחבי הקאנטרי ומבצעים עבודות תחזוקה שוטפות". לטענת המנהלת, הקאנטרי "נלחם" בתופעת העישון במקומות ציבוריים, גם באמצעות הצבת שילוט וגם באמצעות הכריזה, המודיעה על איסור העישון ושמירה על הניקיון. "נעשה הכל על מנת למגר את תופעת העישון ושמירה על הניקיון ברחבי המקום".