תושבת קרית אתא בת 47 הגישה בתחילת השבוע לבית משפט השלום בקריות בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד השכנה שלה. זאת, בטענה שהיא קוראת לה בשמות גנאי, על רקע מוצאה, יוצאת בריה"מ לשעבר. בית המשפט קיים ביום שני דיון בבקשה והוציא צו כמבוקש.
2 צפייה בגלריה
אי
אי
חוששת לצאת מהבית
(צילום: ShutterStock)
מהבקשה עולה כי מאז חודש מאי השנה, השכנה מתנכלת למתלוננת, על רקע המוצא שלה, מאיימת עליה, קוראת לה בשמות גנאי ואף תפסה אותה בידה, כדי למנוע כניסתה לדירתה. "היא צועקת, מנתקת לי את החשמל לדירה בזמן שאני שם. אני חוששת לצאת מהבית כדי לא להיפגש שוב עם השכנה מכיוון שהיא איימה כי תגרום לי לצאת מדירת עמידר בה אני מתגוררת".
המתלוננת ציינה כי ישנם שני סרטונים וידאו שתיעדו את מעשה השכנה. לטענת המתלוננת, השכנה הגישה נגדה תלונה במשטרה, אך לאחר שהשוטרים הגיעו לדירה ושמעו את הצדדים הזהירו את המשיבה והציעו למתלוננת להגיש לבית משפט בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת.

2 צפייה בגלריה
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
(צילום: גיל נחושתן)

ביום שני התקיים דיון בבקשה, בפני השופטת שרונה צור גינור, שציינה תחילה כי לא ברור האם במעשיה של המשיבה, שלא נכחה בדיון, יש משום הטרדה מאיימת.

קראו עוד:

המבקשת ובנה הציגו לבית המשפט סרטונים בהם נראית השכנה אוחזת בידיה של המתלוננת ומגדפת אותה.
בהחלטתה קבעה השופטת כי אכן מעשיה של השכנה מהווים הטרדה מאיימת ולאור זאת הוציאה צו מיידי להגנת המבקשת. בצו נאסר על המשיבה להטריד את המבקשת בכל דרך, איים עליה במישרין או באמצעות אנשים אחרים, לפגוע בפרטיותה וליצור קשר איתה, בעל פה, בכתב או בכל אמצעי אחר.