נפל ברשת: חוקרי תחנת זבולון במחוז חוף נחשפו בשבוע שעבר לפוסט בפייסבוק בדף המקומי של קרית אתא בו נטען שפורץ שנכנס לשטח הבית ניגש לרכב בחנייה הפרטית, פרץ אליו, גנב מתוכו רכוש ונמלט.
2 צפייה בגלריה
פורץ לרכב
פורץ לרכב
פורץ לרכב
(המחשה: שאטרסטוק)
שוטרי תחנת זבולון החלו בפעולות חקירה לצד איסוף מודיעיני וכעבור זמן קצר מתחילת החקירה הצליחו להתחקות אחר החשוד במעשה, להגיע אליו ולעצור אותו.
ביום שני השבוע הובא החשוד לבית משפט השלום בקריות, שם ייחסה לו המשטרה עבירות של פריצה לרכב בכוונה לגנוב והסגת גבול פלילית וביקשה להאריך את מעצרו ב-7 ימים נוספים.
סניגורו של החשוד, עו"ד עידן רז, ביקש לדעת איך בדיוק החשוד פרץ לרכב אך נציג המשטרה, עו"ד צביקה אמיר סירב לענות וטען שכל החומר הונח בפני בית המשפט. עו"ד אמיר הוסיף כי החשוד הכחיש כי היה כלל באזור בו בוצע הפשע. עוד ציין כי החשוד נעצר יומיים לאחר המקרה וכי עדיין לא בוצע חיפוש בדירתו. לדברי נציג המשטרה, לחובת החשוד מאסר מותנה בר הפעלה ויש לו עבר פלילי.

2 צפייה בגלריה
הפוסט בפייסבוק
הפוסט בפייסבוק
הפוסט בפייסבוק
(צילום מסך)

עו"ד רז טען כי המשטרה, לאחר שעכבה ביומיים את החשוד, אינה יכולה לטעון כי מדובר באדם שמסוכן לציבור. "המסוכנות לא נולדה למטרת הארכת המעצר, או שיש מסוכנות ואז קיימת מאז ביצוע העבירה, אז המשטרה צריכה לנהל חקירה שיש מסוכנות, הם לא יכולים לטעון בדיון שיומיים בזבזו ולא עשו דבר". עו"ד רז ביקש לשחרר את החשוד בערבות או לקצר משמעותית את ימי המעצר.

קראו עוד:

השופטת שרונה צור גינור, לאחר עיון בחומר החקירה, קבעה כי קיים חשד סביר כי החשוד עבר את העבירות המיוחסות לו. כן קבעה כי קיימות עילות מעצר, מסוכנות וחשש לשיבוש חקירה והורתה להאריך את מעצר החשוד ביומיים.
פורסם לראשונה: 08:10, 23.06.24