הקרב על השלט: ראש עיריית מוצקין החדש, ציקי אבישר, הסיר את השלט המנציח את שמו ופועלו של חיים צורי בפתח בניין העירייה. באופוזיציה זועמים: "זה מה שחשוב בזמן מלחמה?". אבישר: "השלט נתלה ללא דיון בוועדת ההנצחה וללא פרוטוקול".
3 צפייה בגלריה
השלט שהוסר בבניין עיריית מוצקין
השלט שהוסר בבניין עיריית מוצקין
השלט שהוסר בבניין עיריית מוצקין
(צילום: פרטי)

עד להחלפת השלטון בבחירות האחרונות, והחלפתו של ראש העיר המיתולוגי צורי הוה מוצב בכניסה לבניין העירייה החדש שלט שנתלה לפני כשש שנים בחודש אוגוסט 2018, ובו נכתב: "בית עיריית קרית מוצקין, בית העירייה הוקם בהתאם לחזון ראש העיר חיים צורי - ליצור מתחם חדשני בו יפעלו זה לצד זה, מתחמי תרבות, פנאי ושירות לתושבים".
ובקצה השלט נכתב: "בית העירייה נחנך ב 1.8.2018. במעמד ראש העיר חיים צורי, מנכ"ל העירייה, יריב גסר, ובהשתתפות: תושבי העיר, חברי מועצת העיר, מנהלי ועובדי העירייה".

3 צפייה בגלריה
חיים צורי
חיים צורי
ראש העיר לשעבר, חיים צורי
(צילום: גיל נחושתן)

אולם חברי האופוזיציה מסיעת מוצקינטו של צורי זועמים בעקבות הסרת השלט עם היכנסו של ציקי אבישר לתפקיד: "כחודש בלבד אחרי שאבישר נכנס לתפקיד בעירייה הוא החליט להוריד מקיר הכניסה את השלט. לא ברור איך בימים של מלחמה זה מה שמעסיק את ראש העיר. מעבר לכך, ראש העיר הקודם חיים צורי הצעיד את העיר ב-30 שנה האחרונות לקריה הכי איכותית בארץ. אז מה הסיבה שהורידו את השלט ששמו מופיע בו?"

3 צפייה בגלריה
ראש עיריית קרית מוצקין הנבחר, ציקי אבישר
ראש עיריית קרית מוצקין הנבחר, ציקי אבישר
ראש עיריית קרית מוצקין, ציקי אבישר
(צילום: נחום סגל)

ראש העיר אבישר הסביר: "בניין העירייה נבנה מכספי ציבור ובמימון תושבי העיר. בזבוז הכספים שהיה כרוך בהקמתו כוסה על-ידי הלוואות שתושבי מוצקין ממשיכים לשלם גם בימים אלה ובאמצעות מכירת מבנים שהקדישו לעירייה שני זוגות עריריים, אשר אמורים היו לשמש לפי צוואתם כגני ילדים.

קראו עוד:

"לא נכון ולא ראוי לייחס את בניית הבניין לבכיר כזה או אחר בעיריית מוצקין, ולכן הוסרו שלושה שלטי הנצחה שהוצבו ברחבי הבניין. ההנצחה האישית הראוותנית ממילא לא אושרה בוועדת ההנצחה כנדרש, ואם תעלה בקשה בעניין - העירייה תידרש לה".