תושב קרית ים בן 64 נעצר בחשד שאיים בסכין על עובדת מד"א לאחר שחשב שהיא שוטרת. השבוע (ראשון) הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.
2 צפייה בגלריה
רכב מד"א
רכב מד"א
רכב מד"א
(צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א)
על פי כתב האישום שהוגש בבית משפט השלום בקריות, ביום שני שעבר סמוך לשעה 12:00 בצהריים חזרה עובדת מד"א אל ביתה בקרית ים. באותה עת לבשה מדים של מגן דוד אדום (מד"א) ונעה ברכב הנושא את הלוגו של מד"א.
היא עצרה את רכבה סמוך לבית הכנסת בו התגורר הנאשם ויצאה מרכבה. באותה שעה עמד המתלונן מחוץ לבית הכנסת הסמוך וכאשר הבחין בה התעוררה בו חמתו לאחר שחשב כי היא שוטרת ומדובר ברכב משטרתי. אז החל לאיים אליה תוך שהוא מניף לעברה של העובדת, ואמר לה: "שוב רכב משטרה, אני אהרוג את כולם, אני רוצה לשבור את הרכב של המשטרה, אני ארצח אותך, תכף תיראי מה אני עושה לך".

2 צפייה בגלריה
הסכין שנתפסה ברשות הנאשם
הסכין שנתפסה ברשות הנאשם
הסכין באמצעותה ניסה הנאשם לדקור את הקורבן
(צילום: דוברות המשטרה)

לאחר מכן חזר לבית הכנסת ולקח סכין מטבח בצבע. הוא יצא שוב אל המתלוננת, החל להניף את הסכין והמשיך לאיים על חייה ואומר לה: "אני רוצח אותך עכשיו".
לאור מעשיו המתלוננת החלה לברוח מהמקום, אולם מעדה והג'ינס אותו לבשה נקרע. בעודה שכובה על הרצפה המשיך הנאשם לאיים עליה בפגיעה בגופה. באותה עת תושב העיר המתגורר בסמוך שמע את הצעקות ויצא מביתו. משהבחין במתלונן, ניגש אליו ולקח את הסכין מידיו. מיד לאחר מכן הזמינו למקום את המשטרה שעצרה את החשוד. כאשר בחקירותיו הכחיש את המיוחס לו.
קראו עוד >>
מעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בקריות ואמש כאמור הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של איומים והחזקת סכין שלא כדין וכן, בקשה למעצר עד לתום ההליכים.
בבקשה ציינה המשטרה כי לחובת הנאשם 35 הרשעות קודמות בעבירות של אלימות. עוד נטען שלאחרונה הורשע באיומים כלפי מתפללים בבית הכנסת. עבירה בגינה ריצה שבעה חודשי מאסר בפעול והשתחרר בחודש מאי האחרון.
פורסם לראשונה: 08:08, 08.11.22