תושבת קרית מוצקין הגישה תביעה נגד חברת נסיעות לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, לאחר שטיול נוסף שהזמינה דרך החברה בוטל, הפעם בשל המלחמה, ולטענתה היא לא קיבלה את כספה בחזרה.
2 צפייה בגלריה
נמל התעופה בן גוריון נתב"ג - תמונת פייסבוק
נמל התעופה בן גוריון נתב"ג - תמונת פייסבוק
נמל התעופה בן גוריון נתב"ג
(צילום ארכיון להמחשה: אביגיל עוזי)

בכתב התביעה נטען: "התובעת, אישה מבוגרת, אלמנה ונכה, פרטה את חסכונותיה ושילמה בעבור טיול זה (ליפן, א"ג) במיטב כספה. נוכח התפשטות מגפת הקורונה, הטיול ליפן בוטל על ידי הנתבעת, וסוכם כי סכום של 10,000 שקל מתוך הכספים ששילמה לטיול הנ"ל יישארו אצל הנתבעת, כשהתובעת תוכל לממשם בדרך של הזמנת טיול ליעד אחר אותו תשווק הנתבעת. זאת ועוד סוכם, כי התובעת תוסיף כל סכום שיידרש ממנה, ככל שיידרש, בהתאם ליעד.
התובעת בחרה לממש את הכסף שהיה שמור על שמה בחברה להזמנת טיול לדובאי, בין התאריכים 29 באוקטובר ועד 5 בנובמבר. היא אף הזמינה קלנועית, על מנת שתוכל להתנייע בדובאי. עבור הטיול הזה, שילמה התובעת, מעבר ל־10,000 שקל שהיו שמורים על שמה, עוד 5,980 דולר. עם פרוץ המלחמה, גם הטיול לדובאי בוטל.
התובעת ביקשה שהחברה תחזיר לה את כספה. "למצער - בחרה להשיב פני מבוגר, נכה וחולה בריקים ובחוסר התחשבות משווע מצד הנתבעת, סירבה להשיב לתובעת את סכום הכסף שהוסף. במקום זאת, הנתבעת הציעה לתובעת לבחור שוב, בטיול מאורגן אחר אותו תוציא הנתבעת בעתיד".

2 צפייה בגלריה
קשישה ברחוב. מעשה נפשע
קשישה ברחוב. מעשה נפשע
התובעת אישה נכה שחסכה שקל לשקל רק בשביל הרצון ליהנות עם ילדיה
(צילום המחשה: pixabay)

לטענת התובעת היא בחנה אפשרויות לטיולים בעתיד אך נוכח מצבה הבריאותי, היא לא מצאה טיול שיכול להתאים לה, במיוחד כאשר מצבה הבריאותי מידרדר מיום ליום.

קראו עוד:

"ראוי לחזור ולציין שוב: התובעת הינה אישה מבוגרת, אישה נכה ומוגבלת. התובעת אישה אלמנה הגרה בגפה, חיה מקצבת ביטוח הלאומי, חסכה שקל לשקל כל חייה ורק בשביל הרצון ליהנות עם ילדיה, סמכה על אמינות הנתבעת ורק משום כך, פרטה בפעם זאת, את מלוא חסכונותיה על מנת לשלם על הטיול", נטען בתביעה.
לטענת התובעת, היא פנתה לחברה להשיב את כספה, אך נענתה בשלילה. בתביעה היא מבקשת מבית המשפט לחייב את החברה להשיב לה את מלוא התשלומים ששילמה, 23 אלף שקל בתוספות הוצאות.