תושב קרית אתא שקיבל מחברת HOT הצעה לדיל חלומי, משלם מאז פי שניים מחיר ולאחר שכל פניותיו לחברה לא נשאו פרי, הוא הגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות נגד החברה.
מכתב התביעה עולה, כי בחודש מרץ השנה פנה אליו טלפונית נציג של חברת HOT והציע לו להצטרף לשירותי האינטרנט והטלוויזיה של החברה. ההצעה לא הייתה אטרקטיבית בעיני התובע והוא דחה אותה.
לאחר יומיים הוא קיבל פרסום של החברה, לפיו ניתן להצטרף לשירותי האינטרנט והטלוויזיה של החברה, כולל שירותי VOD ו-HB0 תמורת 74 שקל לחודש, מחיר לא עולה ולא יורד.
ההצעה הייתה ליום אחד בלבד. התובע יצר מיד קשר עם נציג החברה שפנה אליו יומיים לפני כן, שאל אותו אם ההצעה החדשה רלוונטית והנציג אמר שהוא סוגר לו עסקה לפני התנאים בהצעה אבל כיוון שמדובר ב”דיל חלומי”, התובע חייב לתת אישור לעסקה בו ביום. התובע השתכנע לאשר את העסקה וסגר על מחיר של 99 שקל, כולל סטרימר נוסף.
החשבון הראשון שקיבל עמד על 236 שקל, יותר מפי שניים ממה שהוצע לו. הוא פנה לחברה וביקש לדעת איך 99 שקל "מחיר פיקס", הפכו ל-236 שקל. לדבריו, נציגת השירות הודתה בטעות (שיטת מצליח, לטענת התובע) והבטיחה לתקן את החיוב, אבל בפועל הוא המשיך לקבל חיובים של יותר מ־200 שקל מדי חודש.
קראו עוד:
כעבור מספר חודשים קיבל התובע תשובה שחבילת ה-VOD התייקרה והוא קיבל הודעה על כך. כל ניסיונותיו של התובע להסביר שהובטח לו מחיר שלא משתנה לא עזרו וגם בקשתו לדבר עם מנהל בכיר בחברה לא נענו. הוא נאלץ להמתין על הקו המתנות ארוכות בניסיון לקבל פתרון ולדבריו באחת הפעמים נציגת החברה ניתקה לו את הטלפון בפרצוף.
לדברי התובע, התנהלות החברה הייתה פסולה ומבזה. בהמשך קיבל התובע את חוזה ההתקשרות הטלפונית ואז התברר כי החברה עדכנה את העסקה הראשונה שהוצעה לו והוא סירב לה ולא את העסקה שביצע יומיים לאחר מכן: “מה שמוביל לכלל מסקנה כי הנתבעת פשוט עשתה כל אשר על ידייה – אין לה מעצורים. לא החוק ולא המוסר”.
התובע מבקש שבית המשפט יפסוק לו פיצוי בסך 7,000 שקל. טרם הוגש כתב הגנה.
מקבוצת הוט נמסר: "התביעה טרם הומצאה כדין לחברה, כשתתקבל נגיב בבית המשפט כמקובל".