תושב קרית מוצקין בן 28 נעצר אמש (ראשון) בחשד למעורבות באירוע השלכת מטען צינור על רכב בקרית מוצקין. בחיפוש בביתו של החשוד נתפסו בין היתר סמים מסוגים שונים. בית המשפט השלום בקריות האריך היום (שני) את מעצרו ביומיים.
2 צפייה בגלריה
פיצוץ רכב בקרית מוצקין
פיצוץ רכב בקרית מוצקין
פיצוץ רכב בקרית מוצקין
(צילום: פרטי)
אמש בשעה 08:30 לערך, בשעה שהילדים הולכים למוסדות החינוך, נשמע ברחוב שלום שבזי בשכונת משכנות האומנים פיצוץ אדיר. תחילה היה מי שחשב שמדובר בהתקפת טילים, אולם עד מהרה התבהר כי מדובר במטען שהושלך אל עבר רכב שחנה ברחוב.
למרבה המזל, אף אחד לא נפגע, אולם נזק רב נגרם לרכב השייך לתושב מוצקין, המוכר למשטרה. למקום הגיעו כוחות משטרה הכוללים את יחידת החבלה של המשטרה שבחנו את הזירה ועוד באותו יום נעצר כאמור חשוד במעורבות באירוע. בחיפוש שערכו השוטרים בביתו נמצאו בנוסף כמויות קטנות של סמים מסוגים שונים.
2 צפייה בגלריה
פיצוץ רכב בקרית מוצקין
פיצוץ רכב בקרית מוצקין
יחידת החבלנים בזירת האירוע
(צילום: פרטי)
החשוד הכחיש כל קשר למעורבות לאירוע. היום (שני) הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בקריות לאחר שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים. במהלך הדיון ביקש בא כוחו, עו"ד יוני דדון לשחררו.
קראו עוד >>
"אומר כי יש כאן איזו שיטה באמת מעניינת לתפיסת ראיות. אירע אתמול איזה שהוא פיצוץ של מטען ותוך דקות ספורות הגיע מידע שהסכסוך כנראה קשור לחשוד, ותוך כדי הגיע מידע להחזקת סמים כדי להצדיק את החיפוש בבית", אמר דדון.
השופט בן ציון ברגר האריך את מעצרו ביומיים. "קיים חשד סביר הגם בעוצמה נמוכה לנושא קשירת הקשר לביצוע פשע וקיים חשד סביר ביחס להחזקת הסם שלא לצריכה עצמית", כתב.
פורסם לראשונה: 13:29, 30.05.22