תושב קרית אתא הבחין בשעות הצהריים (ראשון) באדם חשוד לטענתו, המתצפת מרכבו על גן ילדים בעיר והזעיק את כוחות המשטרה. בחיפוש שביצעו השוטרים בכליו של הנהג נתפסו סכין, גז פלפל ומוט ברזל. הגבר, תושב אום אל-פחם, עוכב לחקירה בתחנת זבולון ובסיומה הוא שוחרר.
1 צפייה בגלריה
עובד הבניין שעוכב לחקירה בתחנת זבולון
עובד הבניין שעוכב לחקירה בתחנת זבולון
עוכב לחקירה בתחנת זבולון
(צילום: םרטי)
בתקופה האחרונה, בעקבות סדרה של אירועים ביטחוניים בארץ, עולה החשש בקרב ההורים. בחלק מהערים בקריות ביקשו הורים מהרשויות לאבטח גנים ומוסדות חינוכיים הסמוכים לאתרי בנייה.
קראו עוד >>
בתוך כך רמת הדריכות והערנות למתרחש גברה. הדבר בא לידי ביטוי היום (ראשון) בקרית אתא. במהלך שעות הצהריים הבחין תושב העיר באדם שיושב במכוניתו בסמוך לגן ילדים בעיר. הוא דיווח על כך למוקד המשטרה וניידת הגיעה למקום.
בבדיקה שביצעו השוטרים בכליו של האיש נמצאו כאמור סכין, מוט ברזל וגז פלפל והוא עוכב לחקירה במשטרת זבולון. לטענת גורמים המעורים בחקירה, נמצא כי האיש עובד בבניין הסמוך למקום שבו הוא נמצא ברכבו ושהה שם במסגרת תפקידו. כמו כן העניק הסבר מספק לחפצים שנתפסו ברשותו.
"מהמשטרה נמסר: "עם קבלת דיווח בדבר אדם חשוד, שוטרי תחנת זבולון הגיעו במהרה למקום ועכבו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה. לאחר חקירתו ולאחר שהוזם החשד לאירוע בטחוני ו/או פלילי, החשוד שוחרר".