אישה, בשנות ה-30 לחייה, נהרגה הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים בכביש 722 סמוך לצומת יקנעם בצפון. כמו כן, מהזירה פונו גבר כבן 40 נפצע קשה ועוד שני פצועים במצב קל.
2 צפייה בגלריה
הרכב נמעך לגמרי
הרכב נמעך לגמרי
זירת התאונה סמוך ליקנעם
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בשעה 07:36 (ראשון) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על תאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בכביש 722 סמוך לצומת יקנעם.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה של אישה כבת 30. לבית החולים רמב"ם פונו 3 פצועים, בהם גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש ו-2 במצב קל.

הגעת נפגעים מהתאונה מכביש 722
(צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)


קראו גם >>

פראמדיק מד"א, דורון בייקר: "כשהגענו למקום ראינו תאונה דרכים קשה מאוד. 2 כלי רכב שעמדו על אי התנועה היו מעוכים עם פגיעות פח קשות בחלקם הקדמי.

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה הקטלנית ביקנעם
זירת התאונה הקטלנית ביקנעם
זירת התאונה הקטלנית ביקנעם
(צילום: איחוד הצלה)

"אישה כבת 30 נלכדה באחד מכלי הרכב, ביצענו בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ, אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולאחר פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה.
"3 פצועים נוספים שכבו על הכביש כשאחד מהם גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה ו-2 היו בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים רמב"ם".
מבית החולים רמב"ם נמסר: "אל חדר ההלם הובאו שלושה נפגעים: גבר בשנות ה-30 לחייו, במצב קשה, מורדם ומונשם, הועבר לביצוע בדיקת C.T לאחריה יוחלט על המשך טיפול.
"2 נפגעים, גבר ואישה, בשנות ה-30 לחייהם, שניהם במצב בינוני, סובלים מפגיעות אורתופדיות, יועברו בדקות הקרובות לביצוע בדיקת C.T לאחריה יוחלט על המשך טיפול".
פורסם לראשונה: 09:04, 22.01.23