צומת צבר הפך למוקד של תאונות דרכים. היום (שבת) התרחשה שם תאונה בין שלושה כלי רכב ברחוב דרך עכו בקרית ביאליק.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בצומת צבר
זירת התאונה בצומת צבר
זירת התאונה בצומת צבר
(צילום: תומר הנדלר)
דובר מד"א, זכי הלר: בשעה 16:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על תאונת דרכים בין 3 כלי רכב, בדרך עכו בקרית ביאליק.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבת החולים רמב"ם ובני ציון, 9 פצועים במצב קל.

קראו עוד:

גולשים העלו פוסטים לרשת וכתבו: "צומת התאונות, כל יום תאונה חייבים לשנות איזה משהו שם". גולש אחר כתב: "סימון נכון של המקום בצבעים בולטים ותמרורי אזהרה מיוחדים יפתרו את הבעיה. אבל אף אחד לא חושב על זה. פשוט זה כביש באחריות לא של הקריות אז אין תקציב לזה. עד שבן של נבחר ציבור יפגע שם אז יעשו משהו".

3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בצומת צבר
זירת התאונה בצומת צבר
זירת התאונה בצומת צבר
(צילום: מיכל ראובן)

"לבטל שם את הפנייה לקרית ביאליק ממוצקין. עד שיוחלט מה עושים ואיך משנים את התכנון", כתב גולש נוסף.
מיכל רוטר (40), מורה לריקוד מקרית ביאליק, נשואה ואם לשלושה ילדים, נפצעה לפני כשבועיים בתאונת דרכים בצומת צבר. "היה לי מזל גדול שהייתי עם חגורה", אמרה אז למיינט קריות.

3 צפייה בגלריה
הנהגת מיכל רוטר
הנהגת מיכל רוטר
הנהגת מיכל רוטר ורכבה בזירת התאונה בצומת צבר
(צילום: פרטי)

"נסעתי מכיוון צומת רחוב אפרים לכיוון עכו, בדרך עכו. הגעתי לרמזור בצומת צבר ועמדתי באור אדום. הרמזור התחלף, היה ירוק מלא ונכנסתי לצומת. פתאום משום מקום, היה בום עצום, כריות האוויר נפתחו ואמרתי לעצמי מה זה. אחר כך לא זכרתי דבר" - כך שיחזרה בשיחה למיינט קריות מיכל רוטר (40), מורה לריקוד מקרית ביאליק, נשואה ואם לשלושה ילדים, אשר נפצעה לאחר שרכב נכנס לצומת באור אדום במהירות גבוהה ופגע בה.
רוטר: "היה לי מזל גדול שהייתי עם חגורה וברכב יש כריות אוויר. בלי זה לא יודעת איך הייתי שורדת. הכל עניין של שניות, אפילו לא ראיתי את הרכב השני נכנס לצומת בזווית העין, כנראה בגלל המהירות שלו. מישהו ניסה פשוט לגנוב רמזור. הרכב שלי, פג'ו 108 נהרס לגמרי".
פורסם לראשונה: 17:19, 10.06.23