"נסעתי מכיוון צומת רחוב אפרים לכיוון עכו, בדרך עכו. הגעתי לרמזור בצומת צבר ועמדתי באור אדום. הרמזור התחלף, היה ירוק מלא ונכנסתי לצומת. פתאום משום מקום, היה בום עצום, כריות האוויר נפתחו ואמרתי לעצמי מה זה. אחר כך לא זכרתי דבר" - כך שיחזרה בשיחה למיינט קריות מיכל רוטר (40), מורה לריקוד מקרית ביאליק, נשואה ואם לשלושה ילדים, אשר נפצעה לאחר שרכב נכנס לצומת באור אדום במהירות גבוהה ופגע בה.
4 צפייה בגלריה
הנהגת מיכל רוטר
הנהגת מיכל רוטר
זירת התאונה בצומת צבר
(צילום: פרטי)
רוטר: "היה לי מזל גדול שהייתי עם חגורה וברכב יש כריות אוויר. בלי זה לא יודעת איך הייתי שורדת. הכל עניין של שניות, אפילו לא ראיתי את הרכב השני נכנס לצומת בזווית העין, כנראה בגלל המהירות שלו. מישהו ניסה פשוט לגנוב רמזור. הרכב שלי, פג'ו 108 נהרס לגמרי.
"בהתחלה, לא הרגשתי כאבים כי הייתי בשוק, אבל זה הגיע. כאבים בחזה, בראש. אין לי שברים, רק פצע שדימם בברך, אבל יש לי כאבי תופת. הייתי בבית חולים והשתחררתי לבד. לפני מספר חודשים איבדתי את אבא שלי ונמאס לי מבתי חולים, יש לי טראומה מהם, לא רציתי להישאר. אמרתי שאם המצב יחמיר, אחזור לשם".

4 צפייה בגלריה
הנהגת מיכל רוטר
הנהגת מיכל רוטר
"יש לי כאבי תופת". מיכל רוטר
(צילום: פרטי)

רוטר, שנוסעת הרבה לאורך הכביש, סיפרה כי היא הייתה עדה לכמה וכמה תאונות באותו מקום בחודשים האחרונים. לדבריה, "יש איזו בעיה בתזמון הרמזורים. אולי זה קצר מדי ואנשים גונבים רמזור, אבל ראיתי לפחות חמש תאונות זהות לשלי וזה אומר שיש כאן בעיה. אני אנסה בכל דרך אפשרית לא לנסוע דרך צומת צבר, אפילו אם זה יאריך לי את הדרך".

4 צפייה בגלריה
הנהגת מיכל רוטר
הנהגת מיכל רוטר
"מישהו ניסה פשוט לגנוב רמזור". רכבה של רוטר
(צילום: פרטי)

בעקבות התאונה, פרסמה רוטר פוסט בפייסבוק שזכה למאות תגובות. בפוסט כתבה: "מי אחראי על הצומת הארור? למה מחכים? חלם זה כאן! בתור אחת שרואה את זה המון באותו צומת ולא מבינה בכלל איך בגלל אוטו מגיע למצב כזה. הפעם זאת אני. אותה תאונה ואותו מקום שחוזר כל פעם יש צורך בבדיקה! אני זאת שכל פעם עוברת ומתפלאת איך רכב הגיע למצב כזה אין ספור פעמים, זה בהחלט לא מרגיש פגיעה אלא מעיף אותך קיבינימט".

4 צפייה בגלריה
הנהגת מיכל רוטר
הנהגת מיכל רוטר
"היה לי מזל גדול שהייתי עם חגורה וברכב יש כריות אוויר"
(צילום: פרטי)

אחד המגיבים לפוסט היה ראש העיר, אלי דוקרוסקי שכתב לה: "מיכל היקרה, ראשית אני שמח כי את בסדר. אף כי הצומת אינה בתחום המוניציפאלי של קרית ביאליק, לאור העובדה כי מדובר בחיי אדם, פניתי באחרונה אל מנכ"לית חברת נתיבי איילון לבדוק את תיפקוד הצומת, את גורמי התאונות ואת המענים התכנוניים המתבקשים במקום".
מחברת נתיבי איילון נמסר: "קיבלנו את מכתבו של ראש העיר, נבחן את הדברים לעומק ונמשיך את השיח המקצועי למול ראש העיר וצוותו".