תושבים בקרית מוצקין מתלוננים כי בשל עבודות השיפוץ המתבצעות בגן גולדה בימים אלו, נותרים בפארק בתום ימי העבודה חומרי בנייה ופסולת, המסכנים את בטחונם ושלומם של הילדים. העירייה גידרה את אזור המפגע בסרטי סימון, אך במהלך שעות הלילה בני נוער פיזרו שוב את האבנים המשתלבות סביב מתקני השעשועים.
2 צפייה בגלריה
סימון המפגע בסרטי סימון
סימון המפגע בסרטי סימון
סימון אזוור המפגע
(צילום: באדיבות העירייה)
עיריית מוצקין החלה בשיפוץ גן השעשועים בפארק גולדה, במסגרתו יוחלפו עמודי ופנסי התאורה לנורות לד חסכוניות. לטענת תושבים, עובדים במקום לא אספו את כל חומרי הבנייה והפסולת בתום יום עבודה, אלא הניחו אותם בצד. תושבי העיר הגרים בסמיכות למקום התלוננו כי הילדים בגן נמצאים בסכנה, מאחר שפסולת השיפוץ וחומרי הבנייה שהושארו במקום פוזרו בכל רחבי הגן סביב מתקני השעשועים.
קראו עוד >>
תושב מוצקין סיפר ל-mynet קריות: "אני מגיע למקום עם ילדי, ודווקא עכשיו בתקופת הקיץ, כשהמקום רק הולך ומתמלא בילדים, הבטיחות היא הדבר החשוב ביותר. ראינו ערימות של אבנים ליד המתקנים, בתחתית המגלשה ומתחת לנדנדה. גן המשחקים הזה לא בטיחותי ומהווה סכנה ברורה לילדים".
2 צפייה בגלריה
גן גולדה בקרית מוצקין
גן גולדה בקרית מוצקין
אבנים בתחתית המגלשה ומתחת לנדנדה. גן גולדה, השבוע
(צילום: פרטי)
לאור התלונות, העובדים ערמו את האבנים בתום יום העבודה, הניחו אותן בצד ואף מתחו סרטי סימון סביבן, אולם הדבר חזר על עצמו.
אם נוספת: "ככל הנראה בשעות הערב או הלילה הגיעו לשם ילדים או בני נוער שפרקו את הערמות ועשו את מעשי הוונדליזם הזה, וזה חמור. בדיוק בגלל מקרים כאלה העירייה לא צריכה להשאיר אחריה פסולת או חומרי בנייה בתום יום עבודה. אני בטוחה שאין כוונה שילדים ישחקו עם האבנים או ילכו עליהן, ישחקו ויפגעו. גם כשיש עבודות במקום שהן מתמשכות, העירייה צריכה להבין את המורכבות ולא להשאיר בשטח מה שעלול לסכן את הילדים".
מהעירייה נמסר: "בימים אלו מתקיים שיפוץ בעמודי התאורה בגן. בתמונות רואים את האבנים המשתלבות שעיקרן הוא בעבודות עמודי התאורה. העירייה נלחמת בתופעת הוונדליזם בפארק ופתחה במסע הסברה מול הורי הילדים והילדים עצמם שפשוט סיכנו את עצמם ואת חבריהם. העירייה גידרה, סידרה ופינתה את המפגע, אך לצערנו תופעת הוונדליזם קיימת. נמשיך בהסברה ואכיפה עיקשת".
פורסם לראשונה: 08:02, 13.07.21