"עיריית חיפה חייבת להיערך כעת למבצע מיגון נרחב. המלחמה בצפון אם חלילה תפרוץ, צפויה להתחולל בין פורים לפסח" - כך אמר ניצב בדימוס עו"ד יעקב בורובסקי, המתמודד לראשות עיריית חיפה.
2 צפייה בגלריה
פגיעת טיל בחיפה ב-2006
פגיעת טיל בחיפה ב-2006
פגיעת טיל בחיפה ב-2006
(צילום: פרטי)

"אתמול הערים צפת וקרית שמונה ספגו פגיעות ישירות והוכח שוב כי למרות כל מערך ההגנה ליירוט טילים - כיפת ברזל, חץ ועוד, יש בידי האויב את היכולת לפגוע במקומות מדוייקים. המסקנה המתבקשת היא שמפרץ חיפה הוא יעד לאוייב, ולחיזבאללה יכולת מדוייקת לפגיעת טילים בחיפה, ראו נתיבי עסקאות הנשק ישראל-הודו, רוסיה-איראן -חיזבאללה ולכן, עיריית חיפה חייבת להיערך כעת למבצע מיגון נרחב".

2 צפייה בגלריה
יעקב בורובסקי
יעקב בורובסקי
יעקב בורובסקי
(צילום: דנה קופל)

"צריך להיות שינוי עדיפויות בתקציב והקצאת מהתקציב סדר גודל של 200 מיליון שקל למיגון בעדיפות למוסדות חינוך, מרכזיים הומי קהל וציבור מוגבל תנועה ", אמר בורובסקי.

קראו עוד:

"כראש העיר חיפה, אפעל מיד עם כניסתי לתפקיד לשיפור משמעותי של מיגון התושבים, אדאג להקמת מערך כוננות שכונתי ב- 54 השכונות בעיר שיכלול כוחות תגובה - 54 ניידות שכונתיות, מערך תמיכה רווחתי לאוכלוסיות מוגבלות תנועה או שפה, מיפוי חולשות, מיפוי חוזקות ושיתופי פעולה", מתחייב בורובסקי.
"חובה להיערך כעת. חוסן חיפאי הוא גם ידע ונסיון. חבריי במחוברים לחיפה וקרית חיים מחוייבים לתושבי העיר, מעבירים דף על כשלונות ונפתח דף חדש בראשותי בעוד 10 ימים", סיכם.