כתב אישום הוגש השבוע נגד תושב קרית ים בגין איומים על בת זוגו ופגיעה ברכוש. הנאשם, בן 31, התנגש עם רכבו בחלק הקדמי של רכבה של בת זוגו לאחר שנפרדה ממנו וסירבה לדבר איתו. כמו כן, איים על חייה. התביעה ביקשה את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.
1 צפייה בגלריה
אי
אי
"את לא רוצה לדבר איתי? אז אני נכנס לך לרכב"
(צילום: ShutterStock)
על פי כתב האישום, הנאשם היה בן זוגה של המתלוננת כשנה. בימים האחרונים היא הודיעה לו שהיא רוצה לסיים את מערכת היחסים. בשבוע שעבר, בשעות הבוקר, נסעה המתלוננת לביתה בקרית ים. בהיותה בשדרות צה"ל הבחין בה הנאשם, נסע אחרי רכבה בצורה נמהרת ורשלנית עד שגרם לה לעצור בצד הדרך. לאחר מכן עצר את רכבו סמוך לרכבה, וביקש לשוחח עמה, אולם היא סירבה, והוא איים על חייה.
"את לא רוצה לדבר איתי? אז אני נכנס לך לרכב", אמר במטרה להפחידה ולהקניטה. לאחר מכן החל בנסיעה לאחור עם רכבו, ואז שינה את כיוון נסיעתו, נסע קדימה ופגע ברכבה בחלקו השמאלי הקדמי.
קראו גם >>
בעקבות הפגיעה נגרם נזק לרכבה של המתלוננת, וכן לרכבו של הנאשם. לדבריה, הוא מתנהג כלפיה באובססיביות בשל רצונה להיפרד ממנו.
בחקירתו טען הנאשם, כי כי הלך לבקר את אמו החולה, אולם אינו זוכר את האירוע המתואר. לחובתו 7 הרשעות פליליות קודמות, בין היתר בגין איומים, פריצה לבניין וביצוע גניבה, תקיפת עובד ציבור ועוד. כמו כן, לאחרונה השתחרר ממאסר בן חמישה חודשים לאחר שאיים על בת זוגו. התביעה ביקשה את מאסרו עד לתום ההליכים נגדו.