תושב קרית אתא מואשם כי גנב מוצרים מ-11 סופרמרקטים של שופרסל וארבע חנויות פארם בקריות ובאזור נהריה.
1 צפייה בגלריה
סופרמרקט
סופרמרקט
שווי כל המוצרים הגנובים מסתכם ביותר מ-10,000 שקל. סופרמרקט
(צילום: sutterstock)
מכתב האישום שהוגש נגדו השבוע לבית משפט השלום בקריות עולה כי הנאשם (31) גנב מכל הבא ליד - עשרות קופסאות סימילאק, סירים, מכונות גילוח, מסלסלי שיער, מכשירי פדיקור, שעווה להסרת שיער ובקבוקי אלכוהול כגון וודקה וויסקי. בתאריך 27.11.20 בסופרפארם ברגבה, לאחר שנכנס לחנות עם צידנית עטופה בנייר כסף על מנת לנטרל את הגלאי של בית העסק. שווי כל המוצרים הגנובים מסתכם ביותר מ-10,000 שקל.
הנאשם מואשם ב-14 עבירות גניבה, אותן ביצע במהלך החודש וחצי האחרונים, ובעבירה של ניסיון גניבה אשר מיוחסת לו ליום שבו נתפס ברגבה.
עוד חדשות >>
יחד עם כתב האישום הגישה התביעה גם בקשה למעצרו עד תום ההליכים. בבקשה ציינה התובעת אורטל בן שמואל כי ברשות המשטרה סרטונים ממצלמות האבטחה של הסופרים וחנויות הפארם. הנאשם זיהה את עצמו בסרטוני האבטחה והודה במיוחס לו. לטענתו, הגניבות בוצעו לצורך מימון התמכרותו לסמים קשים מסוג הרואין וקריסטל. לחובתו שלוש הרשעות קודמות בגין עבירות גניבה, ורק לפני שנה שוחרר ממאסר.
הנאשם לא ענה על כתב האישום, ועדיין לא התקיים דיון בעניין המשך מעצרו. סניגורו, עו"ד פירס עבד מהסניגוריה הציבורית, ביקש לאפשר לו ללמוד את חומר הראיות. השופטת איילת השחר ביטון פרלה נעתרה לבקשה והאריכה את מעצרו של הנאשם ב-11 יום.
לכל העדכונים - חדשות הקריות