במלאת חצי שנה למותו של רב"ט איתי סבן ז״ל (19) מקרית אתא, לוחם בחטיבת גולני, שהתמוטט ומת במסיבת בריכה, ערכו היום (שישי) חבריו טקס לזכרו של חברם האהוב.
5 צפייה בגלריה
הוריו של איתי סבן
הוריו של איתי סבן
ההורים על קבר בנם
(צילום: שי רגב)
בני משפחה וחברים, רובם חיילים וחיילות בצה"ל, התאספו היום בבית העלמין הצבאי הישן בקרית אתא, כדי לחלוק לאיתי כבוד. הם ערכו סעודה לזכרו, נשקו את קברו והשמיעו את הפלייליסט האהוב עליו: "עד שתחזור" של יובל דיין ו"הייתי כאן" של נתן גושן. "רצינו לחוש בנוכחותו של איתי", הסבירו חבריו.
5 צפייה בגלריה
הוריו של איתי סבן
הוריו של איתי סבן
"הלוואי שיש יקום אחר שבו ניפגש ויהיו לי שוב שני ילדים"
(צילום: שי רגב)
אמו, עדי סבן, שמתקשה לעכל את הטרגדיה, כתבה בהספדה: "איתי שלי, ילד אהוב שלי, תותיק שלי. זו סיטואציה הזויה לכתוב לך ושאתה לא כאן איתי. אני כל כך מתגעגעת אליך, זה ממש כואב.
"וכל כך לא פייר שאני לא יכולה לעשות עם זה כלום. אני לא מוצאת שום היגיון או סיבה לאובדן שלך. ילד יקר, היית ילד כל-כך חי, כל-כך שמח, אהוב, בריא, אוהב את החיים, את החברים, את עמית ואותנו, היינו רביעייה מושלמת, משפחה מושלמת".
"אתה חסר בכל נשימה ואף אחד לא יכול להחזיר לי אותך. אני מנסה להאמין שהלוואי שיש יקום אחר שבו ניפגש ויהיו לי שוב שני ילדים אהובים ומשפחה מושלמת. בינתיים אני רק רוצה להגיד לך תודה על כל שנייה שהייתי איתך מהרגע שיצאת לעולם, על המבט האוהב שלך, על החיבוק, המגע, האהבה, על הקול שלך, על הנשיקה בראש המרגיעה שלך, על כל הנוכחות וההוויה שלך שכל כך חסרה. תודה איתי אהוב ליבי, מקווה שטוב לך, אוהבים אותך כל כך".
5 צפייה בגלריה
איתי סבן ז"ל
איתי סבן ז"ל
איתי סבן ז"ל
(צילום: מתוך האינסטגרם)
עמית לוי (19), חברתו של איתי, דיברה בקול שקט: "קסם שלי, מרגיש לי כאילו הכל קרה אתמול, אין לי מילים להסביר את החור שיש לי בלב, את הגעגוע ששורף בכל שנייה מאז שאתה לא פה.
5 צפייה בגלריה
עמית לוי, חברתו של איתי
עמית לוי, חברתו של איתי
"זכיתי לחוות אהבה גדולה". עמית לוי, חברתו של איתי
(צילום: שי רגב)
"הייתה לנו שנה מושלמת, זכיתי בך בנו, זכיתי לחוות אהבה גדולה וטובה זכיתי שתבחר בי מכולן להיות איתך עד הרגע האחרון שלך. מילאת לי את הלב כל יום מחדש התרגשתי ממך ומכל דבר קטן. לא סתם קראנו לזה pure love ולא סתם בחרתי לקעקע את זה שהלכת מהעולם המשוגע הזה, לנצח זה יישאר איתי".
עידן ספדה לאחיה בכאב: "המשפחה המושלמת שלנו כבר לא מושלמת בלעדייך, זוכרת את הרגע שאבא התקשר, את הנסיעה הכי ארוכה בעולם לבית חולים ואז לראות אותך שם על המיטה בבית חולים, לחבק אותך בפעם האחרונה והחוסר אונים הזה שזה פשוט ככה, בלי סיבה, בלי אשמים, ואין מה לעשות, צריך להמשיך לחיות..".
5 צפייה בגלריה
הוריו של איתי סבן
הוריו של איתי סבן
הוריו של איתי עם האחות עידן
(צילום: שי רגב)
בסיום ההספד עידן לא יכולה הייתה לעצור את דמעותיה וביחד עם אמה התפרקו שתיהן על קברו של איתי ז"ל.
יהי זכרו ברוך!
פורסם לראשונה: 16:14, 25.12.20