טרגדיה בערב שבת: איתי סבן בן ה-19 מקרית אתא התמוטט היום (שישי) במהלך מסיבה לעיני חבריו ונפטר בבית החולים. סבן, לוחם בחטיבת גולני, חזר היום מהבסיס ובצהריים השתתף במסיבת בריכה בווילה בגבעת טל.
2 צפייה בגלריה
איתי סבן במסיבת הבריכה ז"ל
איתי סבן במסיבת הבריכה ז"ל
איתי סבן במסיבת הבריכה
(צילום: מתוך האינסטגרם)
זמן קצר לאחר תחילת המסיבה התמוטט סבן, בוגר תיכון רוגוזין בקרית אתא. חבריו הזעיקו את צוותי ההצלה של מד"א, אשר פינו אותו לבית החולים רמב"ם, שם נקבע מותו.
חבריו של החייל נמצאים ברגעים אלה בבית החולים מסרבים להאמין לאסון. הוריו, עדי, מורה בחטיבת רוגוזין בקרית אתא, ואבי, איש נדל"ן, קיבלו את הבשורה המרה.
2 צפייה בגלריה
איתי סבן ז"ל
איתי סבן ז"ל
"ילד שכולו לב אחד גדול". איתי סבן ז"ל
(צילום: מתוך האינסטגרם)
חברים נפרדים מאיתי סבן ז"ל: "התגייסת בדיוק כמוני לאותו מקום ב-22 למרץ", כתב לירון דביר, חברו ליחידה, בפייסבוק. "הצטרפת בדיוק כמוני לגולני, עברתה איתנו את אותם האתגרים של ההכשרה הזאת. היום בבוקר יצאת מהבסיס שלנו ולפני כמה שעות עזבת אותנו. אני בטוח שיכלת לסיים את ההכשרה הזאת כמו מלך. אנחנו אוהבים אותך אחי".
חברו הטוב, יוגב כתב באינסטגרם: "אחי החבר הכי טוב שלי לתמיד אני אוהב אותך תשמור עלינו מלמעלה".
שקד חשמונאי כתב לו: "חבר שלי אני אוהב אותך. לא נתפס בכלל היית ילד שכולו לב אחד גדול מלא שמחת חיים ואושר איך הלכת לי ככה. לא אשכח אותך בחיים לב שלי".
גיא קוג'יקרו ספד לו: "כבר 4 שעות שהסיוט הכי גדול ביקום קורה. לא יודע מה לעשות".
מבית חולים רמב"ם נמסר: "לחדר הלם פונה לפני שעתיים באמבולנס צעיר בן 19 שהתמוטט בבית בקרית אתא. הגיע תוך החייאה, ההערכה הראשונית היא אירוע לבבי. לצערנו, נאלצו לקבוע את מותו בחדר הלם".
איתי הותיר אחריו זוג הורים ואחות גדולה. יהי זכרו ברוך!
פורסם לראשונה: 19:59, 26.06.20