תושב קרית ים (45) מואשם כי תקף את בת זוגו וחתך את פניה לנגד עיני בנם בן השש. שלשום (שני) הוארך מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.
1 צפייה בגלריה
אלימות נשים
אלימות נשים
"מדובר במתלוננת אשר חווה פעם אחר פעם אלימות"
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
מכתב האישום שהוגש נגד הנאשם לבית משפט השלום בקריות נטען כי בתאריך 23.8.20, במהלך ויכוח עם בת זוגו עת היה שיכור, החל הנאשם לשבור חפצים בדירה, הפיל את המתלוננת, נטל לידו חתיכת פלסטיק מהחפצים אשר שבר וחתך אותה בפניה.
לאחר מכן תפס הנאשם בחולצתה וחזייתה של בת זוגו, גרר אותה על הרצפה, אחז בשערותיה וחבט את ראשיה ופניה בקיר. את המעשים ביצע הנאשם מול בנם של בני הזוג בן ה-6. הנאשם מואשם בעבירה של תקיפה הגורמת לחבלה ממש, הוא עדיין לא ענה על כתב האישום נגדו. משפטו יחל בקרוב.
יחד עם כתב האישום הגישה התביעה בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו. בבקשה ציינה התובעת, מפקחת יפעת בוסקילה, כי בנם של בני הזוג, תיאר בפרטי פרטים בפני חוקרת הילדים את אשר אירע וכי לחובתו של הנאשם שתי הרשעות קודמות.
המפקחת בוסקילה: "מדובר במתלוננת אשר חווה פעם אחר פעם אלימות מהחשוד, בשנת 2014 ושנת 2019 הורשע הנאשם בתקיפה בת זוגו הנוכחית, בעבירות דומות בנסיבות חמורות".
שופטת בית משפט השלום בקריות, אלואז זערורה-עבדאלחלים, האריכה ביום שני את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו, לאחר שלא נמצאה עבורו חלופת מעצר ראויה".
עוד כתבות תמצאו בערוץ חדשות הקריות