נשואה טרייה יחסית שצעירה מבעלה ב־20 שנים בקירוב סיפרה לו כי הפנטזיה שלה היא לקיים יחסי מין עם גברים אחרים. הבעל המזועזע שאל אותה ישירות: "את בוגדת בי?" האישה השיבה בתשובה המוכרת ממחזות אחרים: "מה? מה פתאום!" האיש לא השתכנע והחליט לבדוק את נאמנותה בדרך מקורית.
1 צפייה בגלריה
פנטזיות על גברים אחרים
פנטזיות על גברים אחרים
פנטזיות על גברים אחרים
(צילום המחשה: Shutterstock)
הזוג התחתן לפני פחות משנה. שניהם היו רווקים. הם הכירו כשהאישה עבדה כמזכירתו, וכעבור זמן קצר מיסדו את הקשר ביניהם. האיש היה מאושר והרגיש כי זכה בפיס: אישה צעירה ויפה, דתייה לשעבר שהוקסמה לגלות בעזרתו את מנעמי החיים.
אלא שהיא הסבירה לו כי הוא הגבר השני שלה בסך הכול ועכשיו, לאחר שגילתה את עולם יחסי האישות, היא מרגישה החמצה גדולה בכל שנות התבגרותה שעברו עליה בצנעה.היא הוסיפה שכעת היא רוצה להשלים את החסר ולנסות קשרים חדשים עם בני זוג נוספים. הבעל נפגע עד עמקי נשמתו וסירב בכל תוקף.
הוא אף הודיע לה כי אם בכוונתה לבגוד, עדיף שתודיע לו כבר עכשיו מכיוון שהוא מעדיף להתגרש מלהיות נבגד.האישה הסבירה לו: "בסך הכול שיתפתי אותך בפנטזיה שלי. לא עשיתי כלום ולא בגדתי בך, אלא אם כן אתה מחשיב תשוקות לא ממומשות כבגידה". אומנם הבעל שמח שהנושא הסתיים בדיבורים ולא במעשים, אבל החליט לשתף חבר טוב בשיחה המטרידה עם אשתו.
החבר הקשיב ואמר לו: "למה שלא תעשה לה מבחן נאמנות? תשלח מישהו שאתה חושב שיהיה לטעמה ושינסה להתקרב אליה. נראה מה יהיו התוצאות בסוף". הבעל קיבל את עצתו וגם ביקש עזרה: "תמצא לי מישהו שנראה טוב, שאשתי לא מכירה, ושינסה לפגוש אותה בבניין המשרדים שבו אנחנו עובדים".
החבר אמר כי הוא מכיר אדם כזה והתוכנית יצאה לדרכה. הגבר הנבחר שידר ביטחון עצמי והוסיף כי מרבית הנשים נשבות בקסמיו. הוא קיבל תדרוך מפורט וצפה בתמונות של האישה. ואכן, הוא פגש אותה ליד המשרד, כאילו במקרה, וביקש לקבל המלצה למסעדה טובה באזור.מפה לשם החלה השיחה להתפתח ובסופה החליטו השניים ללכת למסעדה יחד.
כעבור זמן קצר ניצת ביניהם רומן והוא התפתח לקשר רציני, והגבר התוודה כי נשלח על ידי בעלה לבדוק את נאמנותה. האישה החליטה להתגרש מבעלה ולהדק את הקשר עם המאהב החדש. עו"ד זהר רון מספרת כי היא עמלה כעת על הסכם הגירושים של הצדדים.
עו"ד רון, מה המסקנה שלך מהסיפור הזה? "אל תעמידו את הזוגיות שלכם במבחן. זה פתח לצרות, וכשמזמינים צרות, הן מגיעות".