תושב קרית ים (33) נעצר בחשד שיחד עם אחר השליך רימונים לעבר ביתו של תושב העיר, שמתגורר ברחוב פנחס לבון. על פי חשד המשטרה, השניים השליכו לעבר ביתו של הקורבן רימונים בשלוש הזדמנויות שונות בתוך שבוע. לא היו נפגעים. למשטרה אין קצה חוט.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
למשטרה אין קצה חוט
(צילום: דוברות המשטרה)
קראו גם:
החשוד נעצר אתמול (יום שלישי) והיום (יום רביעי) הובא לבית משפט השלום בקריות, בחשד לעבירה של שיגור חומר נפיץ לאחר שלא כדין.
בדיון המשפטי ציין נציג המשטרה, עווד איימן, כי על פי חשד המשטרה בתאריכים 21.9.20, 19.9.20 ו-14.9.20 זרקו השניים רימונים לעבר ביתו של הקורבן.
נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרו של החשוד בשבעה ימים, תוך שהוא מדגיש כי חברו נמצא בבריחה. איימן הגיש לעיון השופט את תיק החקירה ולשאלת בית המשפט הודה כי הראיות שקושרות את החשוד למעשה הוא מידע מודיעיני בלבד.
סניגוריו של החשוד, עו"ד יעד נווה ועו"ד יוני דדון, ביקשו מבית המשפט לשחרר את מרשם אשר מכחיש את החשדות המיוחסים לו. השופט ערן נווה נעתר לבקשת הסנגורים והאריך את מעצרו בשעות ספורות בלבד.
החשוד שוחרר בשעות אחר הצהריים בעוד שחברו נמצא בבריחה והוצא נגדו צו מעצר. בהחלטה ציין השופט: "מדובר באירוע חמור, שיש לו פוטנציאל לפגיעה בחיי אדם ובמסוכנות. המשטרה הסתמכה על מידע מודיעיני שהוצג לי ולא היה לה כל קצה חוט אחר".
יצוין, כי גם לפני כחודש נעצר החשוד לאחר שלוחמים של יחידה מובחרת במשטרה פרצו לביתו, תוך שהם זורקים רימוני הסחה לתוך הבית. בעת המעצר, נשך כלבו של החשוד את אחד הלוחמים. החשוד נעצר וגם במקרה זה שוחרר. לביתו נגרם הרס רב, בשל השימוש של הלוחמים ברימונים בעת מעצרו.
פורסם לראשונה: 21:10, 23.09.20