תושב קרית אתא (34), החשוד שתקף את אשתו עורכת הדין ואיים עליה "את משחקת בדם שלך", שוחרר ממעצרו ביום שישי האחרון. זאת, למרות שהמשטרה הגישה לבית המשפט השלום בקריות הצהרת תובע על פיה בכוונתה לגבש נגדו כתב אישום ולהעמידו לדין תוך תקופת מעצרו. המשטרה הגישה ערר לבית המשפט המחוזי, אך הערר נדחה, והחשוד שוחרר בתנאים מגבילים.
1 צפייה בגלריה
לצאת ממעגל האלימות
לצאת ממעגל האלימות
לצאת ממעגל האלימות
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
החשוד נעצר ב-12.9.20, ומעצרו הוארך פעמיים על ידי בית משפט השלום בקריות. בדיון שהתקיים ביום חמישי האחרון, ציין נציג המשטרה, רס"ב פרדי סטירזקוב, כי הבעל מסוכן היות והוא אובססיבי כלפי אשתו. סניגורו של הבעל, עו"ד תומר נווה, הכחיש בשם מרשו את העבירות המיוחסות לו וטען כי מדובר בתלונה שקרית של האישה שמנסה לכפר על אלימות שלה כלפי הילדים.
כמו כן ציין הסנגור, כי אירוע התקיפה המיוחס למרשו התבצע כביכול לפני חודשיים, ואין כעת בסיס לטעון שהוא מהווה סכנה עבורה.
השופט מוחמד עלי קיבל את בקשת הבעל ושיחרר אותו בערבות למעצר בית בבית קרובי משפחתו. בהחלטה ציין כי אין לו הרשעות קודמות, וכיום גם יש לשקול את מצב החירום בו נמצאת המדינה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה והתחלואה הגוברת.
נציג המשטרה ביקש לעכב את שחרורו של החשוד ב-24 שעות על מנת להגיש ערר לבית משפט המחוזי והשופט נעתר. ביום שישי התקיים דיון ושופט בית המשפט המחוזי, נאסר ג'השאן, דחה את הערר המשטרה ושיחרר את הבעל.
בהחלטתו כתב השופט: "אינני יכול להתעלם מהעובדה כי האירוע הראשון, שהוא האירוע החמור שכלל את תקיפת המתלוננת, אירע לפני למעלה מחודשיים והחשוד אפילו לא הובא בפני שופט".
פורסם לראשונה: 07:53, 22.09.20