מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בקריות עולה כי ב-20.8.20, בשעות אחר הצהריים, דרש הנאשם כסף מאמו, והיא, שחששה מפניו, יצאה מהבית.
1 צפייה בגלריה
חטף את התיק
חטף את התיק
הנאשם חטף בעבר תיק מאשה בת 70
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
קראו גם:
האם הלכה בין הבתים ברחוב על מנת להתחבא מבנה, אבל בשדרות ירושלים הוא מצא אותה וצרח לעברה בדרישה שתביא לו כסף, או שהוא יחטוף לה את התיק. הבן משך בחוזקה את התיק של אמו, והיא משכה את התיק בחזרה.
כדי לרצות את הנאשם, ועל מנת שיחדל ממעשיו, הוציאה האם שטר של 100 שקל מתיקה והבן חטף ממנה את הכסף ותלש את שרשרת הזהב שהיתה על צווארה.
הבן מואשם בעבירה של תקיפה כדי לגנוב ויחד עם כתב האישום הוגשה נגדו בקשה למעצרו עד לתום ההליכים נגדו. בבקשה ציין התובע, לירן עזרא, כי מעדותה של האם ניתן ללמוד על הלך הרוח והאימה שהטיל הנאשם על אמו, עימה התגורר.
בדיון שהתקיים השבוע בפני השופטת איילת השחר ביטון פרלה, ביקש סניגורו של הנאשם, עו"ד עידן רז, לשלוח את מרשו לגמילה מסמים ולא למעצר מאחורי סורג ובריח. התובע התנגד וציין כי הנאשם עשה ניסיונות שיקום שכשלו, ובעברו הרשעות קודמות בעבירות סמים ושוד, לאחר שחטף תיק מאישה בת 70 בנוכחות נכדה בן ה-8 וריצה 15 חודשי מאסר בפועל.
השופטת ביטון-פרלה נעתרה לבקשת המשטרה והאריכה את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו. בהחלטתה ציינה: "עיינתי בחומר החקירה ואני קובעת שישנן ראיות לכאורה למיוחס לנאשם וישנה עילת מסוכנות שעוצמתה גבוהה".
יצוין, כי הנאשם עדיין לא ענה על כתב האישום נגדו.
פורסם לראשונה: 08:14, 04.10.20