יוצאת האח הגדול והדוגמנית, גל גברעם משתפת בפוסט בעמוד האינסטגרם שלה על החודשים האחרונים והירידה במשקל. "אני רוצה שנדבר שנייה על עובדה שנשכחה. רזית זאת לא מחמאה. משהו אחד שלמדתי בתקופה האחרונה ואני לוקחת אותו איתי לכל החיים אם פעם הייתי רואה חבר/ה אחרי הרבה זמן שלא נפגשנו, והייתי אומרת ״וואי מה זה איך רזית יפה״ 'איך רזית ככה', אני יותר לעולם לא אעשה את זה. אין לדעת מה האדם הזה עובר באותם ימים.
2 צפייה בגלריה
גל גברעם. "רזית זה לא מחמאה"
גל גברעם. "רזית זה לא מחמאה"
גל גברעם. "רזית זה לא מחמאה"
(צילום מסך מתוך עמוד האינסגרם של גל גברעם)

"אשתף אתכם, איבדתי (ואני בכוונה משתמשת במילה איבדתי) מעל 14 קילו ממני. אל תשאלו אותי מאיפה איך ולמה כי גם אני עוד מנסה להבין איך זה קרה . אבל שגם שלא יהיה לכם ספק , תמיד אהבתי אוהבת ואמשיך לאהוב את איך שאני ניראת. ועד שאני סוף סוף קמה ויוצאת, אני פשוט לא מעוניינת לשמוע את דעתכם לגבי המידה שהשתנתה.
"אז אני מבקשת מכם, בכל לשון של בקשה. אני לא מעוניינת לשמוע מאף אחד אם יפה לי או לא. אם זה מחמיא לי או לא ואם אני 'חייבת להשמין מאמי'. אני מבטיחה שביום שיהיה לי את הכוחות לספר לכם ולהסביר את עצמי אני אעשה זאת. אני פשוט עדין לא שם. אז אני לא צריכה עוד שום 'חיזוק' מהצד".

2 צפייה בגלריה
גל גברעם. השתתפה באח הגדול
גל גברעם. השתתפה באח הגדול
גל גברעם. השתתפה בתכנית "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת 13, האח הגדול)

בחודש מרץ האחרון, פרסמה גברעם פוסט בעמוד באינסטגרם שלה ובו כוכבת הסבירה למאות אלפי עוקביה לאן נעלמה בחודשים האחרונים - וחשפה כי היא סובלת מדיכאון בחצי השנה האחרונה. עוד הבטיחה בפוסט: "יהיה בסדר, אני מטפלת בעצמי".
קראו עוד >>
גברעם השתתפה בעונה ה-11 של תכנית ''האח הגדול" בדצמבר 2020, היתה המודחת התשיעית ושם פגשה שם את בן זוגה לשעבר עורך הדין, תום חיימוב.