צעיר בן 22, תושב חילף, ואישה בת 51, תושבת זובידאת, נהרגו הערב (שני) בתאונה בין שני כלי רכב סמוך ליישוב איבטין. תושב זובידאת בן 51 נפצע קשה ופונה למרכז הרפואי רמב״ם בחיפה. המשטרה פתחה בחקירה.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה קטלנית סמוך לאיבטין
זירת התאונה קטלנית סמוך לאיבטין
זירת התאונה הקטלנית סמוך לאיבטין
(תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על התאונה התקבל במוקד מד"א בשעה 21:03. חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה קבעו את מותו של הצעיר במקום ופינו את הגבר והאישה במצב לא יציב לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של האישה.
הפראמדיקים של מד"א, רוני הוקי וחנן זוהר וחובש רפואת חירום במד"א נתן שחר, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. הרכבים היו קרועים ומפורקים לגמרי. צעיר שנפצע באורח אנוש שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד.
"ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. גבר ואישה ששכבו בסמוך לרכב השני סבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים, חבישות וקיבועים ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים במצב קשה ולא יציב כשהאישה מורדמת ומונשמת והגבר בהכרה".
בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. כביש 762 נחסם לתנועה בשני הכיוונים בין צומת איבטין לצומת נופית.

תאונת דרכים קטלנית
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מכיבוי אש נמסר: "עם הגעת הכוחות למקום זיהינו זירה מורכבת וקשה, כשאחד הרכבים עולה באש. התחלנו בפעולות כיבוי וסריקות בזירה. במהלך הסריקות הלוחמים איתרו את אחד הנוסעים והעבירו אותו לגורמי הרפואה, שקבעו את מותו במקום".

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה קטלנית סמוך לאיבטין
זירת התאונה קטלנית סמוך לאיבטין
זירת התאונה הקטלנית סמוך לאיבטין
(תיעוד מבצעי מד"א)
מרמב"ם נמסר כי מותה של האישה נקבע בבית החולים. "פצוע נוסף מהתאונה מטופל במצב קשה מאוד בחדר הלם".
פורסם לראשונה: 22:01, 17.10.22