"לא באנו לנוח על זרעי דפנה, באנו לעבוד, באנו לעמוד בהבטחות שלנו. בוקר טוב מוצקין יצאנו לדרך חדשה"- כך, בשידור חי בפייסבוק, פנה ראש העיר החדש ציקי אבישר לתושבי עירו, לאחר השלמת המהפך השלטוני בעיר.
6 צפייה בגלריה
ציקי אבישר
ציקי אבישר
ראש העיר הנבחר, ציקי אבישר
(צילום: נחום סגל )
לאחר שנספרו במהלך הלילה כל המעטפות הכפולות בעיר, הוכרז ציקי אבישר כמנצח בהפרש של כ-200 קולות והדיח את חיים צורי, שכיהן 30 שנה בתפקיד.

6 צפייה בגלריה
ספירת המעטפות הכפולות, אתמול
ספירת המעטפות הכפולות, אתמול
ספירת המעטפות הכפולות, אתמול
(צילום: פרטי)

אבישר: "יש לנו עיר קטנה שעברה הלילה מהפך גדול. הוא לא עוסק רק בראשות העיר או במועצת העיר. המהפך הלילה הוא נקודת ציון מכוננת בשינוי תרבות שלטונית וסדרי עדיפויות.

6 צפייה בגלריה
המטה של ציקי אבישר
המטה של ציקי אבישר
אבישר בליל הבחירות
(צילום: נחום סגל)

"הלילה תם מסע מאתגר של שבע שנים ומתחיל מסע חדש. הלילה תם עידן של 30 שנים ונפתח עידן חדש. לא נפנה עורף לעידן הישן, היו בו דברים טובים ודברים פחות טובים, אנחנו נאמץ את הדברים הטובים ונזנח את הפחות טובים, אנחנו נלמד משניהם. ניתן כבוד לדרך ארץ לשפה העברית, לשלטון החוק, למנהל תקין, לערכי יהדות והדמוקרטיה".
אבישר הזכיר את חללי קרית מוצקין במלחמה וחזר על הבטחות הבחירות שלו: תגבור החינוך, שלדבריו הוא הגדל הראשון בו ישקיע בכוחות הוראה ותוכניות, הגברת הסיוע לאזרחים הוותיקים, קידום פרויקטים של פינוי בינוי, הגבת הביטחון האישי, פתיחת הפארק העירוני לתושבים, בניית קאנטרי גלי גיל מחדש.

6 צפייה בגלריה
קאנטרי גלי גיל
קאנטרי גלי גיל
ייבנה מחדש? קאנטרי גלי גיל
(צילום: נחום סגל)

אבישר טען, כי כספי הארנונה ישמשו לשיפור השירות ולא לג'ובים וגם הרגיע את עובדי העירייה באומרו כי הוא נגד תרבות של עריפת ראשים. עם זאת ציין כי העירייה תעבור שינוי עמוק וכל עובד שידע להשתלב בתרבות השלטונית החדשה יוכל להתפתח בתוך הארגון.

קראו עוד:

6 צפייה בגלריה
משפחת אבישר בקלפי
משפחת אבישר בקלפי
משפחת אבישר בקלפי
(צילום: פרטי)

אבישר הודה לבני משפחתו ולכל אלו שסייעו לו במהלך הדרך וחזר כמה כמה פעמים על האמירה כי השינוי הוא תוצאה של מאמץ קבוצתי ולא ניצחון של אדם אחד.
הוא גם הודה לתושבי קרית מוצקין על האמון בו ועל הודעות הברכה שקיבל מהם והבטיח לענות לכולם.
חיים צורי, שהודח אחרי 30 שנות כהונה, העלה פוסט לאחר היוודע תוצאות הבחירות בו כתב: "תם פרק של 30 שנה, 30 שנה בה הפכנו את העיר קרית מוצקין לעיר המובילה בארץ. אני מודה לעובדי העיריה המסורים.

6 צפייה בגלריה
חיים צורי
חיים צורי
"מאחל הצלחה לראש העיר הנבחר". חיים צורי
(צילום: גיל נחושתן)

"תודה לתושבי העיר קריית מוצקין על האמון במשך 30 שנה. מאחל הצלחה לראש העיר הנבחר. עכשיו אתפנה לעשות לביתי. שיהיה טוב לכולכם ונתפלל לשובם של החיילים והחטופים ישובו הביתה במהרה. אני מתפלל ששנאת החינם תיגמר ותרבות הדיבור והטוב ישתלט עלינו. ונאמר אמן".
פורסם לראשונה: 09:35, 29.02.24