אחרי שנים שבהן לא בוצע אף צו הריסה ברחוב העצמאות בקרית ביאליק, שמיועד לפינוי-בינוי, ביצעו אנשי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה צו הריסה, בגיבוי משטרתי, בשבוע שעבר, והרסו מבנה שנבנה ללא היתר בחצר אחד הבתים ברחוב.
1 צפייה בגלריה
הפעילות בתוספות הבנייה הפריעה לשכנים. מבצע ההריסה
הפעילות בתוספות הבנייה הפריעה לשכנים. מבצע ההריסה
הפעילות בתוספות הבנייה הפריעה לשכנים. מבצע ההריסה
(צילום: דוברות המשטרה)
ההריסה בוצעה כשבשטח נוכחים, לדברי תושבים ברחוב, יותר מ־25 שוטרים. קטע ברחוב העצמאות, בין שדרות קרן היסוד לרחוב הפלמ"ח, נסגר עד לסיום הריסת המבנה הלא חוקי, ובסך הכל האירוע עבר ללא אירועים חריגים.
קראו גם >>
למיינט קריות נודע, כי התושב שהתוספת שלו נהרסה הרחיב את הבית שלו מספר פעמים, ללא היתרים. יתרה מכך, לאחרונה בנה יחידות שנהג להשכיר לבני נוער שערכו במקום מסיבות. חלק מהשכנים פנו לוועדה לבניין ערים, שהוציאה צו הריסה למבנה. לאחר דיונים ואזהרות, ולאחר שהמבנה הלא חוקי לא פורק, הוחלט לבצע את הצו, וביום שני אכן המבנים הלא חוקיים נהרסו.
תושב ברחוב העצמאות ציין כי חלק גדול מהבתים לאורך הרחוב הורחבו, ללא היתרי בנייה, ולא הוצאו נגדם צווי הריסה, אבל זה קרה לפני שנים, ולא לאחרונה. עוד הוסיף כי במקרה הספציפי, הפעילות בתוספות הבנייה הפריעה מאוד לשכנים, ולכן לוועדה לא הייתה ברירה אלא לבצע את הצו.
יצוין, כי פרויקט פינוי-בינוי ברחוב העצמאות תקוע כבר שנים רבות, לאחר שהדיירים תבעו את היזם שהחל ראשון בפרויקט, ונאלץ לעזוב אותו. בשנים האחרונות זכתה חברת 'אאורה' בזכות לקדם את הפרויקט, והוא נמצא בשלבים מתקדמים לקראת אישור סופי של התוכניות.
פורסם לראשונה: 08:03, 08.03.21