שלושה חודשי עבודות שירות נגזרו על תושב קרית מוצקין (40) אשר הואשם בתקיפה הגורמת לחבלה של ממש לבת הזוג. הבעל היכה אותה בפניה ובראשה עד שהוטחה ארצה ואיבדה את הכרתה. חרף חומרת המעשה, השופט בחר לא להטיל עליו עונש מאסר.
1 צפייה בגלריה
אלימות נשים
אלימות נשים
ארבע מכות בפניה ובראשה של האישה
(צילום: ShutterStock)
על פי גזר הדין שפורסם בשבוע שעבר, במועד האירוע היו בני הזוג נשואים אך פרודים ומתגוררים בנפרד. בנובמבר 2019 הגיעה האישה לדירתו של הבעל על מנת לאסוף את ילדיהם המשותפים.
באותו מעמד פרץ בין השניים ויכוח על רקע פרידתם. במהלך הוויכוח היא סטרה לו, ובתגובה הוא היכה אותה חזרה ארבע מכות בפניה ובראשה, עד אשר נזרקה למרחק ואיבדה את הכרתה למשך כמה דקות. נגרמו לה שבר ברגלה הימנית ושפשופים בכפות ידיה.
קראו גם >>
הבעל הורשע על פי הודאתו בכתב אישום מתוקן בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש לבן הזוג, והופנה לתסקיר מבחן. במסגרת הטיעונים לעונש ביקשה התביעה להשית עליו 12 חודשי מאסר בפועל ומאסר על תנאי. השופט לא נעתר לבקשה.
לדבריו, האירוע התחיל בהודעות טקסט רבות ששלחה האישה לנאשם, והוא לא הגיב, וכן בשיחת טלפון קשה בה צעקה עליו. לאחר מכן היא הגיעה למקום מגוריו, הטיחה בו מילים קשות ואף סטרה לו. הבעל מצידו הגיב באופן חמור והיכה את המתלוננת מספר פעמים.
על הגבר הושת עונש של שלושה חודשי עבודת שירות, מאסר על תנאי למשך 4 חודשים ופיקוח שירות מבחן למשך 18 חודשים. "מדובר באדם נעדר עבר פלילי והאירוע החל על רקע הקנטה של המתלוננת, שאף סטרה לו", כתב השופט בגזר הדין.
פורסם לראשונה: 07:51, 28.02.21