הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות אישרה בשבוע האחרון בקשה להקמת תשתית למתחם גלמפינג (אוהלים) בחוף קרית ים בשטח של כ־14 דונם.
1 צפייה בגלריה
מתחם אוהלים בקרית ים
מתחם אוהלים בקרית ים
מתחם אוהלים בקרית ים
( הדמיה: מייזליץ כסיף אדריכלים)
על פי התוכנית שהוצגה בוועדה, מדובר במתחם תיירות אלטרנטיבי בקונספט של תיירות שיתופית שהפכה פופולרית מאוד בשנים האחרונות, הן בקרב משקיעים והן בקרב הנופשים שמחפשים יותר מתמיד לצאת לטבע הפתוח בדרכים שונות ועדיין לא לוותר על הנוחות.
המתחם, שיוקם צפונית לחוף זבולון, יציע אוהלים ברמות אירוח שונות לצד אזורי בילוי ומרכז אטרקציות וספורט ימי, שהקמתו אושרה אף היא לאחרונה בוועדה. עלות ההקמה הראשונית יותר מ-3 מיליון שקל.
קראו עוד >>
הפרויקט הייחודי הינו חלק מהתוכנית האסטרטגית לפיתוח רצועת חוף הים באמצעות עידוד ופיתוח התיירות בעיר במטרה לטייב את איכות החיים בעיר ולחזק את מעמדה התיירותי.
ראש עריית קריית ים, דוד אבן צור: "חוף הים הוא העוגן לפיתוחה הכלכלי, החברתי והסביבתי של קרית ים. אנחנו יוזמים מגוון של פרויקטים שיחד יאפשרו קפיצה באיכות החיים ובשירותי הפנאי של תושבי קרית ים והסביבה. מתחם הגלמפינג הוא תוצאה של תהליך שיתוף ציבור נרחב שביצענו בעת הכנת התכנית האסטרטגית לחוף הים. אני מודה לכל הגורמים, למשרדי הממשלה התומכים, לוועדה המקומית ולרשות מקרקעי ישראל על הבעת האמון בקריית ים כעיר החוף של הצפון".
מהנדס הוועדה, אלכס קופר: "הוועדה פועלת כל העת בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות במטרה לסייע לקידום פרוייקטים שיתרמו לפיתוח משמעותי לטובת כלל תושבי העיר והאזור".