חברת שרביב משיקה את בנייני הבוטיק שתבנה במסגרת השלב השני בשכונת גבעת אלונים בקריית אתא. החברה הוציאה לשיווק שלושה בנייני בוטיק חדשים בני 7 קומות, 13 דירות בכל בניין, שתיים בכל קומה וקומת פנטהאוז ובסך הכל – 39 דירות. כל בנייני הבוטיק נקראים על שם ילדים המתגוררים בשכונה: השלושה שיצאו עכשיו לשיווק נקראים לירי, אביב ואריאל, ושני בנייני בוטיק נוספים שכבר שווקו נקראים ליה ואגם.
1 צפייה בגלריה
פרויקט גבעת אלונים בקרית אתא
פרויקט גבעת אלונים בקרית אתא
פרויקט גבעת אלונים בקרית אתא
(צילום: ספרינג הפקות)
תמהיל הדירות כולל דירות 4 חדרים בשטח של 103 מ"ר עם מרפסות של 18-26 מ"ר; דירות 5 חדרים בשטח של 123 מ"ר עם מרפסות בשטח של 15-31 מ"ר; דירות גן עם גינות בשטח של כ-400 מ"ר; דירות פנטהאוז על קומה שלמה בשטח של 167 מ"ר עם 2 מרפסות בשטח של כ-100 מ"ר. מחירי הדירות – החל מ-1.87 מיליון שקל לדירה בת 4 חדרים.
שרה אילין, סמנכ"לית השיווק בחברת שרביב: "בנייני הבוטיק שאנחנו משיקים הם השילוב המושלם בין פרטיות לקהילתיות. קהל היעד של הדירות בבניינים האלה מגיע במקרים רבים מתוך השכונה עצמה – משפרי דיור שגרים במגדלים או בדירות קטנות יותר ושואפים לשדרג".

קראו גם:

בנייני הבוטיק ייבנו במסגרת שלב ב' של פרויקט גבעת אלונים הכולל 558 יחידות דיור בבנייה רוויה, מגדלים בני 19 קומות, בנייני פלקס בני 10 קומות, בנייני בוטיק נמוכים וצמודי קרקע דו-משפחתיים. התמהיל כולל דירות בנות 4, 5, 6 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים, וצמודי קרקע דו-מפלסיים. צפי האכלוס – בתוך כשלוש שנים. החברה סיימה לאחרונה לאכלס את שלב א' של הפרויקט שכלל 622 יח"ד.