חברת "מזון כל ב.י. בע"מ, א.ג.ב.ע. - נכסים והשקעות בע"מ", המפעילה בין השאר את רשת חנויות "אושר עד", זכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל לרכישת קרקע לבניית מרכז מסחרי בשדרות ירושלים, בקרית ים, תמורת 52 מיליון שקל. החברה מתכוונת, ככל הנראה, לבנות במקום סניף נוסף של הרשת.
1 צפייה בגלריה
תב"ע מאושרת. המרכז המסחרי
תב"ע מאושרת. המרכז המסחרי
תב"ע מאושרת. המרכז המסחרי
(הדמיה: באדיבות העירייה)
קראו גם:
מחיר המינימום שנדרש במכרז היה 38.7 מיליון שקל, כאשר המשתתפות במכרז נדרשו לפיקדון בסך 8.5 מיליון שקל.
למכרז ניגשו מספר חברות כאשר המחיר הממוצע שהוצע עמד על כ-48 מיליון שקל. ההצעה השנייה במכרז עמדה על 45 מיליון שקל. השומה על המגרש עמדה על יותר מ־80 מיליון שקל.
מעיריית קרית ים נמסר: "זוהי הצלחה נוספת של הרשות במכירת קרקעות בקרית ים, לאחר שלפני חודשים אחדים נמכר שטח של 22 דונם לבנייה למגורים בכ-100 מיליון שקל, מחיר גבוה בהרבה מהאומדן הראשוני. על השטח המסחרי שנמכר השבוע יש כבר תב"ע מאושרת ואנו מעריכים כי הליך קבלת האישורים לבנייה יהיה מהיר ביותר וכי בתוך כשנתיים יעמוד המתחם המתוכנן על תילו".
ראש העיר, דוד אבן צור: "זו מגמה שנמשכת כבר מספר שנים ובחודשים האחרונים קיבלה תאוצה לאחר שהקבלנים הבינו את הפוטנציאל האדיר של קרית ים".
בימים אלה הולכות ונבנות בעיר שורה של שכונות חדשות ובהן אלפי יחידות דיור, לצד התקדמות של ממש בפרויקטים שונים של ההתחדשות עירונית בשכונות ותיקות. במסגרת הפרויקטים הללו אמורים להגיע לעיר אלפי תושבים חדשים, בהם זוגות צעירים ומשפחות חדשות.
פורסם לראשונה: 10:55, 06.09.20