תושבת קרית מוצקין בת 70 הגישה תביעה לבית משפט השלום בקריות נגד חברת הוט מובייל, לאחר שגילתה כי היא נדרשה לשלם סכומים גבוהים הרבה יותר ממה שהובטח לה כאשר ניסתה לטפל בבעיה במכשיר הטלפון שלה.
3 צפייה בגלריה
טלוויזיה
טלוויזיה
תושבת קרית מוצקין בת 70 הגישה תביעה נגד חברת הוט
(צילום: shutterstock)
על פי התביעה, בתאריך 22 באוקטובר 2024, פנתה התובעת לסניף חוצות המפרץ של הוט מובייל במטרה לפתור תקלה במכשיר הטלפון שלה, שהיה ברשותה כשנתיים. נציגת השירות בסניף הציעה לה לרכוש מכשיר חדש בתשלום חודשי של 40 שקל למשך 36 חודשים. התובעת טוענת כי למרות שביקשה הסברים וביקשה לא לקבל מסמך כתוב על העסקה, היא לא קיבלה שום אישור בכתב בעניין.

3 צפייה בגלריה
התקלה לא כלולה באחריות. טלפון סלולרי
התקלה לא כלולה באחריות. טלפון סלולרי
התובעת גילתה שהיא מחויבת בסכום חודשי של כ-490 שקל. טלפון סלולרי
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

לאחר כשלושה חודשים, בחודש ינואר 2025, התובעת קיבלה את המסמך המפרט את העסקה ומצאה את עצמה המומה לגלות כי סכום הרכישה הכולל עומד על 15,714 שקל, הרבה מעבר למה שציפתה. במקום לשלם 40 שקל בחודש עבור המכשיר החדש, כפי שהובטח לה, היא גילתה שהיא מחויבת בסכום חודשי של כ-490 שקל.

קראו עוד:

3 צפייה בגלריה
קשישה
קשישה
ה'מתנה' ניתנה במסווה של שקר מוחלט
(אילוסטרציה: freepik)

בנוסף, החברה שלחה לתובעת "מתנות" ששוויין כ-9,000 שקל, שכללו אוזניות משוכללות ושעון דיגיטלי. התובעת טוענת שהיא כלל לא ביקשה את המתנות הללו ולא פתחה את החבילות. לאחר מכן, היא החזירה את המוצרים, אך רק לאחר כשלושה שבועות קיבלה את הסכום ששולם עבורם חזרה.
בתביעה ציינה התובעת כי מדובר במניפולציה רמאית שהובילה אותה לתשלום מופרז, וכי כל התקופה היא חיה בידיעה ששיקרו לה והטעו אותה. "לא נאמר לי דבר על הסכום הזה וידעתי רק על 40 שקל ל-36 חודשים", כתבה התובעת.
"התחלתי לקבל חשבונות טלפון החל מחודש דצמבר 2024 בסכומים של 490 שקל לחודש בערך. הכסף ירד בכל חודש בהוראת קבע. עד היום שילמתי 3 תשלומים. ה'מתנה' ניתנה במסווה של שקר מוחלט. פניתי למנהל הסניף, הוא לא שיתף פעולה ואמר שזו הקנייה ואין לו יכולת לעזור".
היא דורשת להחזיר לה את כל הסכומים ששילמה, בתוספת פיצוי על עוגמת נפש שנגרמה לה. סך התביעה עומד על 15,000 שקל.
טרם הוגש כתב הגנה מטעם חברת הוט.
פורסם לראשונה: 08:05, 13.03.25