תאונה קטלנית הבוקר (חמישי) בלכיש: רוכב אופניים בן 21 נהרג לאחר שנפגע מרכב שנמלט משוטרים ונסע בפראות. הנהג, בן 20 מקרית מוצקין, נעצר על ידי המשטרה וחשוד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול - וללא רישיון.
2 צפייה בגלריה
רכבו של הנהג החשוד
רכבו של הנהג החשוד
רכבו של הנהג החשוד
(צילום: דוברות המשטרה)
בתיעוד נראה הנהג חוצה אור אדום ופונה בחדות בצומת נהורה, ואז פוגע ברוכב אופניים, שנהרג במקום. קורבן התאונה, סגן אלוף ישראל ברכיבת אופניים, גיא תימור (21), תושב יד נתן. הודעה נמסרה למשפחתו.
תימור היה חבר בנבחרת ישראל באופני מסלול ובאופני כביש. הוא ערך הבוקר את האימון האחרון לפני שהיה אמור לטוס לתחרות בצ'כיה עם שאר חבריו לנבחרת. הוא ייצג את ישראל בשנים האחרונות באליפויות אירופה והעולם, זכה השנה במדליית הכסף באליפות ישראל באופני מסלול וגם במדליית הכסף באליפות ישראל באופני כביש עד גיל 23.

2 צפייה בגלריה
גיא תימור ז"ל
גיא תימור ז"ל
ספורטאי מצטיין עם לב זהב. גיא תימור ז"ל
(צילום: מתוך האינסטגרם)

אחד מחבריו של תימור, שגיא רוזן: "גיא היה ספורטאי מצטיין עם לב זהב, אהוב על החברים ועל המורים בבית חינוך שער הנגב. אי אפשר לעצור את הדמעות. הלב מסרב להאמין שלא אראה אותו יותר. בכל יום שומעים בחדשות על הרוגים נוספים, חיילים שנלחמים על מדינתנו ועל קיומנו. להתמודד עם חוסר אחריות ועבריינות של אדם שלקח חיים של אדם אחר - מקומם ומתסכל".
מהמשטרה נמסר, כי כוחות הוזעקו הבוקר למושב רווחה בעקבות דיווח על רכב משתולל שמסכן את הציבור.

סרטון הפגיעה ברוכב האופניים שנדרס למוות
(צילום: צלם לא ידוע, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)


ניידות שאיתרו את הרכב שנסע בפראות, כרזו לו לעצור בצד הדרך, אך הנהג לא נשמע להוראותיהם והחל להימלט תוך שהוא יוצא לכביש ראשי, שם פגע ברוכב אופניים בשנות ה-20, שמותו נקבע על ידי צוותי הרפואה, ולאחר מכן המשיך להימלט עד אשר נעצר על ידי השוטרים.

קראו עוד:

מהמשטרה נמסר: "הנהג חשוד בסיכון חיי אדם בכביש והריגתו של רוכב אופניים, נעדכן כי לאחר בדיקת פרטי החשוד, עולה כי הוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, ואף בחודש מרץ האחרון הוא נעצר לאחר שנתפס נוהג והוגש נגדו כתב אישום, וכן הוא נפסל מלהוציא רישיון נהיגה על ידי בית המשפט".
פורסם לראשונה: 14:42, 06.06.24