חגיגת בר מצווה מרגשת, בעיצומה של המלחמה, נערכה השבוע במרכז הרפואי לגליל בנהריה, הנמצא 10 ק"מ מגבול לבנון: ניתאי חדד, בן 13, בנה של עובדת המרכז הרפואי, אמור היה לחגוג באולם אירועים בנהריה, אלא שהוא נסגר עקב המלחמה והמצב בצפון.
2 צפייה בגלריה
מסיבת בר מצווה בהפתעה
מסיבת בר מצווה בהפתעה
מסיבת בר מצווה בהפתעה
( צילום: רוני אלברט)
כדי לא לאכזב את חתן בר המצווה, אמו אושרי, שעובדת במרכז הרפואי לגליל בנהריה, בשיתוף עם שאר עובדי בית החולים, החליטו לחגוג לו בר מצווה בהפתעה בעיצומה של המלחמה, במתחם ממוגן בשמרטפיית המרכז הרפואי - מסגרת חינוכית שנפתחה למען ילדי עובדי ביה״ח - בהשתתפות עשרות בני משפחה, עובדים וילדי השמרטפיה. בני המשפחה שמרו מחתן בר המצווה את הסוד בהפתעה, ואמרו לו כי הם מגיעים לאירוע אחר בביה"חבני המשפחה שמרו בפני חתן השמחה את הסוד בהפתעה ואמרו לו כי הם מגיעים לאירוע מסוים בבית החולים, בו עובדת אמו.
שמטרפיית המרכז הרפואי קושטה כיאה לאירוע החגיגי, שולחן ארוך כלל מיני מתיקה, חטיפים ועוגות, ובכניסה עמדו בני המשפחה כשמעליהם דגל ישראל ענק.
עובדים ועובדות מהמרכז הרפואי נטלו חלק בהפקת האירוע, בהם שי זאנה, שהוא גם פייטן וחזן, אשר ביצע את "ברכת הכהנים".

2 צפייה בגלריה
בר מצווה בהפתעה
בר מצווה בהפתעה
"לא יכולתי לאכזב את בני". חתן בר המצווה, ניתאי חדד
(צילום מסך)

בין החוגגים עם המשפחה היו מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, וחברי הנהלה, נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ, וראש עיריית נהריה, רונן מרלי. פרופ' הרשקוביץ, נשא דברי ברכה מרגשים, בהם אמר, כי למרות היותו רב שכונה בחיפה, שהשתתף במאות אירועים של בר-מצווה, הוא אינו זוכר אירוע כה מרגש כמו זה.

קראו עוד:

האמא: "ניתאי היה אמור לחגוג ביום חמישי באולם עם אורחים רבים, אך לאלוהים היו תכנונים משלו. מאז תחילת המלחמה נמצאים ילדיי איתי בעבודה. לא יכולתי לאכזב את בני, ואחרי שהתייעצתי החלטנו להפתיע את ניתאי, אלא שההפתעה היתה יותר מדהימה ומרגשת ממה שהעלינו על דעתנו".
כמו כן הוסיפה: "אני מבקשת להודות לכל העושים במלאכה, להנהלת המרכז הרפואי, למנהלות השמרטפיה בת שבע עובד וגלית טמיר, ולבורא עולם על הזכות להיות חלק מביה"ח".