נוסעים ברכבת מבאר שבע לכרמיאל דרך הקריות נאלצו "לבלות" עוד שעה בתוך הרכבת ובהמתנה, לאחר שנהג הקטר לא פתח את הדלתות בתחנת קרית מוצקין. אחד הנוסעים שהיה על הרכבת (שמו שמור במערכת, א"ג) סיפר למיינט קריות כי הנוסעים הנזעמים צעקו אתמול (רביעי) והתחננו לנהג שיפתח את הדלתות, אבל הדבר לא עזר והם נאלצו לנסוע עד לתחנת אחיהוד ולהמתין לרכבת חזרה לקרית מוצקין.
2 צפייה בגלריה
מיזם החישמול לא יהיה האחרון שיפריע לתנועת הרכבות. רכבת ישראל
מיזם החישמול לא יהיה האחרון שיפריע לתנועת הרכבות. רכבת ישראל
רכבת לאחיהוד
(צילום: נחום סגל)

"אנשים החלו לצעוק"


הרכבת מבאר שבע, 422, יצאה מהדרום בשעה 16.35 והייתה אמורה להגיע לתחנת קרית מוצקין בשעה 19.07. נוסע באותה רכבת: "זו נסיעה מייגעת, שעתיים וארבעים דקות.
"לבסוף הגענו לקרית מוצקין, והיו ברכבת כשמונים נוסעים שביקשו לרדת שם. הם כבר עמדו ליד הדלתות והרכבת אכן עצרה אבל משום מה לא פתחה דלתות. אנשים החלו לצעוק, ממש היו עצבניים אבל כלום לא עזר.

2 צפייה בגלריה
תחנת הרכבת בקרית מוצקין
תחנת הרכבת בקרית מוצקין
תחנת הרכבת בקרית מוצקין
(צילום: רכבת ישראל)

"הרכבת הייתה כמה דקות בתחנה והחלה לנסוע שוב בלי שאיש ירד ממנה. אחרי כמה דקות הנהג הודיע כי נוכל לרדת בתחנת אחיהוד ולחזור לקרית מוצקין. וזה מה שקרה, הגענו לאחיהוד, המתנו לרכבת חזרה, נסענו שוב לקרית מוצקין.

קראו עוד:

"תקרית הזויה"


"זה היה נורא, עוד שעה ברכבת כאילו זה לא הספיק לנו השעתיים וארבעים דקות. אין לי מושג איך דבר כזה הזוי קורה. קשה לי אפילו לחשוב על תירוץ". לדברי הנוסע, בתחנת אחיהוד ירדו כ-80 נוסעים מהרכבת ועלו בחזרה לרכבת לכיוון קרית מוצקין.
מדוברות הרכבת נמסר: "בשל תקלה תפעולית הנבדקת כעת הרכבת המדוברת לא עצרה בתחנת קריית מוצקין והנוסעים אל תחנה זו ירדו בתחנת אחיהוד וקיבלו מענה מרכבת חלופית. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומזכירים הנוסעים זכאים לפיצוי בגין עיכוב הניתן באמצעות פנייה מקוונת או למוקד הטלפוני (*5770).