בית המשפט בעכו התיר היום (חמישי) לפרסום את שמו של זרבאיל אייבזוב, תושב קרית מוצקין בן 44, שחשוד באונס אישה לפני כשלוש שנים. אייבזוב (זוריק) נעצר בחשד לביצוע עבירות של מעשים מגונים, מעשה סדום ואונס בצעירה שעבדה עבורו במכירת פרחים. מעצרו הוארך בארבעה ימים נוספים.
2 צפייה בגלריה
אונס קטינה
אונס קטינה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 7.3.23 עם קבלת תלונה מתושבת אזור הקריות אשר זיהתה בתחנת משטרת זבולון את החשוד כמי שאנס אותה וכן ביצע בה מעשה סדום ומעשים מגונים, בעת שהיתה כבת 18, במספר הזדמנויות במהלך השנים 2020-2021, בעת שעבדה תחתיו במכירת פרחים במסעדות באזור חיפה והקריות.
מיד עם הגשת התלונה במשטרת זבולון, החשוד נעצר. בתום איסוף עדויות בתיק, עלה חשד כי החשוד, ביצע מעשים דומים בנערות נוספות אשר עבדו עמו.
לבקשת היחידה החוקרת, בית המשפט השלום בעכו, התיר הבוקר את פרסום שמו של החשוד, זרבאיל אייבזוב (זוריק) תושב קרית מוצקין בן 44, בחשד לביצוע המעשים.

קראו גם:

משטרת ישראל, תחנת עכו, מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננות נוספות. כל היודע על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף, מתבקש להתקשר למשטרת עכו בטלפון 04-9876744 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

2 צפייה בגלריה
אונס
אונס
עלה חשד כי ביצע מעשים דומים בנערות נוספות
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

עורכי הדין יוני דדון ולימור מלאך-דדון, שמייצגים את החשוד, טענו: "החשוד מכחיש כל קשר למיוחס לו התלונות בתיק הושגו בשיטת "חבר מביא חבר" ללא כל בסיס, וגם פרסום שמו נועד ממניעים זרים ובמטרה לשבור את רוחו".
פורסם לראשונה: 16:49, 16.03.23