אירוע חריג התרחש אמש (שלישי) בקרקס אלמונדו בחוצות המפרץ, כאשר לקראת סיום המופע אחד האופנועים, ככל הנראה, איבד שליטה והתנגש באופנוען נוסף שהיה בתוך כלוב מעוגל בו נסעו.
2 צפייה בגלריה
קרקס אלמונדו בחוצות המפרץ
קרקס אלמונדו בחוצות המפרץ
קרקס אלמונדו בחוצות המפרץ
(צילום: מיכל ראובן)
הרגע המפחיד שבו התרסק אחד הפעלולנים בכלוב מעוגל תועד במצלמה של אחת האמהות בקהל.
מנור שוקרון (33) מקרית אתא, שנכחה במופע עם ילדיה, סיפרה למיינט קריות: "לקראת סוף המופע הכניסו את הכדור ובו היו שלושה אופנוענים. זה התחיל עם אופנוען אחד ולאחר מכן הכניסו עוד אחד, ואז הכדור ממש זז בצורה שהייתה נראית חריגה. ראיתי כבר קרקסים בעבר, ידעתי לזהות מיד שמשהו לא תקין קורה", סיפרה שוקרון.
"האירוע התרחש לקראת סיום הקטע. האופנוענים התחילו להסתובב בתוך הכדור, ונראה שאיבדו את הסנכרון ביניהם. בהמשך לא ברור אם שני האופנועים האחרים ניסו לייצב את הכדור, אבל האופנוען השלישי היה נראה ממש אבוד. הוא התנגש ברוכב אופנוע אחר. כולם נבהלו, צוות הקרקס מיהר לסייע לרוכבים וחילצו את האופנוען שנפגע בניידת מד"א, ופינו את כולם מהקרקס".



בקהל ישבו ילדים רבים וצפו במתרחש: "כולם נבהלו. הילדים היו המומים ומבוהלים. הבת שלי לא מפסיקה לדבר על התאונה, ונראה שמכל המופע זה החלק היחידי שהיא זוכרת. אנשים ממש נלחצו. זה באמת היה מחזה ממש לא נעים לא למבוגרים ובטח לא לילדים".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
קרקס אלמונדו בחוצות המפרץ
קרקס אלמונדו בחוצות המפרץ
צוות הקרקס מיהר להגיש עזרה. כלוב האופנועים
(צילום: מנור שוקרון)

מהפקת קרקס אלמונדו נמסר: "מדובר באקט מסוכן שמצריך מיומנות גבוהה. האמנים שלנו מנוסים ומקצוענים ומצוידים בכל הגנה אפשריות. הודות לכך הפגיעה היתה קלה בלבד וכולם ישובו להופיע כבר בשישי הקרוב".