תושבים בקרית ים הזעיקו את המשטרה לאחר ששמעו, לטענתם, את שכנם מאיים כי ירצח את אשתו. כשהגיעו השוטרים, התבצר הבעל (41) בביתו ואיים על השוטרים שיפגע בהם באמצעות חרב. בחקירה במשטרה הכחישה אשתו את הטענות כי איים עליה, אולם מעצרו של הבעל הוארך בבית משפט השלום בקריות בארבעה ימים.
1 צפייה בגלריה
אלימות בוקס
אלימות בוקס
החשוד קשר עצמו לעבירות כלפי בת זוגו
(צילום המחשה: shutterstock)
בשבת האחרונה, בשעות הצהריים, הזמינו תושבים בקרית ים את המשטרה לאחר ששמעו לטענתם צעקות מבית השכנים, במהלכם איים הבעל כי ירצח את אשתו.
ניידת משטרה הגיעה לבית הזוג, אולם הבעל התבצר בביתו וסירב לפתוח לשוטרים את הדלת. עוד נטען, כי כאשר נכנסו השוטרים בסופו של דבר אל הבית איים עליהם החשוד כי יפגע בהם באמצעות חרב שאחז בידו. אחרי שהראו לו את הטייזר, הוא נרגע והתלווה אליהם.
קראו עוד >>
ביום ראשון הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים. באת כוחו של החשוד ביקשה לשחררו לאחר שלטענתו אשתו נחקרה במשטרה והכחישה כי הוא איים עליה.
"האישה של החשוד נחקרה ושללה את גרסת השכנים. מכל מקום, עניין לנו באירוע ממוקד כלפי השוטרים. השוטרים שנכחו בדירה ובנסיבות מעצרו של החשוד, למעשה, כולם רשמו דוחות פעולה. החשוד נחקר ומסר גרסתו", טענה.
אולם השופטת סימי פלג קימלוב החליטה להאריך את מעצרו בארבעה ימים. "אציין כי החשוד מכחיש את העבירות המיוחסות כלפי השוטרים. יחד עם זאת, לטעמי קשר עצמו לעבירות כלפי בת זוגו. עיינתי בתיק החקירה, ואני סבורה שיש חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לו, הן כלפי בת זוגו הגם ששללה את העבירות, והן כלפי השוטרים שהגיעו למקום".