בית משפט השלום בקריות גזר בשבוע שעבר 20 חודשי מאסר על תושב קרית ים (45), אשר תקף את ידידתו באגרופים ובסטירות לאחר שסירבה לקיים עימו יחסי מין. כמו כן, איים על השוטרים בחרב באורך 40 ס"מ. בנוסף, נקבע כי הוא ישלם למתלוננת פיצוי בסך 1,500 שקל.
1 צפייה בגלריה
די לאלימות נגד נשים
די לאלימות נגד נשים
"נראתה מבוהלת כאשר השוטרים הגיעו לדירה"
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
על פי כתב האישום, בין הנאשם למתלוננת היו יחסי ידידות, כאשר לסירוגין היו מנהלים מערכת יחסים אינטימית. באחד מימי חודש אפריל האחרון, בשעה חמש וחצי בבוקר, הגיע הנאשם כשהוא בגילופין לבית ידידתו בקרית ים.
בהיותם בחדר השינה דרש ממנה כי תקיים איתו יחסי מין, אולם היא סירבה. לאור סירובה החל הנאשם לתקוף אותה באגרופים וסטירות לפניה ולפלג גופה העליון, עד שנפלה על המיטה מעוצמת המכות.
קראו עוד >>
המתלוננת הזמינה משטרה, אולם כאשר הגיעו השוטרים, איים עליהם הנאשם בחרב באורך 40 ס"מ, אותה נופף לעברם תוך התקדמות לכיוונם, עד אשר הם נאלצו לצאת מהדירה.
לאחר צאתם נעל הנאשם את דלת הכניסה ולא איפשר להם להיכנס, גם למשמע קריאותיהם כי יפתח את הדלת. לבסוף נאלצו השוטרים לפרוץ את הדלת ולהיכנס לדירה דרך המרפסת של השכן. בזמן זה פירק הנאשם את להב החרב והשליכה מהחלון.
לאחר שנעצר והמתין בתא המעצר, המשיך הנאשם לאיים על השוטר, והשליך סיגריות וכוס מים מהתא. כמו כן אמר לשוטר: "תודה שבאתם משטרה בזמן, אם לא, הייתי הורג אותה".
בטיעונים לעונש טען סניגורו של הנאשם כי הוא היה שיכור בשעת המעשים. כמו כן טען כי הנאשם לא פגע במתלוננת בזמן שהשוטרים היו מחוץ לדירה, וכן כי החרב היא חפץ נוי שמצא בדירה.
הנאשם הורשע על פי הודאתו בכתב אישום מתוקן, ובשבוע שעבר גזרה עליו השופטת סימי פלג 16 חודשי מאסר בפועל, וכן הפעלת עונש מאסר על תנאי בן ארבעה חודשים, חמישה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, וכן פיצוי כספי למתלוננת.
"ניתן רק לתאר את תחושתה של המתלוננת שהנאשם רצה לכפות עצמו עליה ודרש ממנה לקיים עימו יחסים אינטימיים בניגוד לרצונה, וכאשר לא הסכימה תקף אותה. מדובר בהשפלה ופגיעה ברצונותיה של המתלוננת, שנראתה מבוהלת כאשר הגיעו השוטרים לדירה", כתבה השופטת.