תושבת הקריות הגישה תביעה בבית משפט השלום בקריות נגד בעלת הדירה בטענה שהפקידה צ'ק ביטחון שנתנה לה, ללא סיבה. לטענת בעלת הבית, התובעת עזבה את הדירה לפני תום החוזה, לאחר שנחשף רומן שניהלה עם בן זוגה של בתה, וזאת מבלי לשלם לה. השבוע דחה בית המשפט את התביעה.
1 צפייה בגלריה
פתיחת צומת אפק, אוקטובר 2021
פתיחת צומת אפק, אוקטובר 2021
פתיחת צומת אפק, אוקטובר 2021
(צילום: באדיבות עיריית ביאליק)
על פי התביעה, השוכרת התגוררה בדירה של הנתבעת במשך שנתיים. לדבריה, היא עזבה את הדירה בצורה יפה ובלי בעיות. למרות זאת בעלת הדירה הפקידה לפירעון צ'ק ביטחון על סך 5,000 שקל. זאת, לדבריה, לאחר שסירבה למסור לה אותו בטענה כי מכרה אותו לשוק האפור.
בתביעתה ביקשה מבית המשפט לחייב אותה בתשלום פיצוי על עוגמת הנפש בגובה 5,000 שקל.
קראו עוד >>
בכתב ההגנה טענה בעלת הדירה, כי השוכרת עזבה את הדירה בחיפזון חודש לפני תום החוזה מבלי לשלם לה עבורו. זאת, לטענתה, לאחר שהיא תפסה אותה מנהלת רומן עם אבי נכדיה.
עוד טענה, כי היא עזבה באישון לילה ולקחה עימה מזרון זוגי שאינו שייך לה והותירה את הדירה מלוכלכת. לדבריה, היא שלחה לה מכתב התרעה שבו הודיעה לה כי אם לא תשלם את חובה, היא תפנה להוצאה לפועל.
השופטת דחתה את התביעה וחייבה את התובעת לשלם לבעלת הדירה 500 שקל עבור הוצאות המשפט. "התובעת לא הוכיחה כל עילת תביעה כנגד הנתבעת. ולהיפך", כתבה בפסק הדין. "לא הותירה רושם אמין, וזאת בלשון המעטה, וממילא לא הוכיחה כי היה על הנתבעת להשיב לה את הצ'ק".