תקיפה חמורה: לשכת התביעות זבולון הגישה לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב קרית ים בן 30 בגין תקיפה חמורה ואיומים כלפי חבר לשעבר, בשל הערה על הקעקוע שלו.
2 צפייה בגלריה
אלימות בבית הספר
אלימות בבית הספר
אלימות
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מכתב האישום עולה, כי הנאשם והמתלונן התגוררו בעבר בבית נטוש בקריות, ובתקופה האחרונה עבר לגור המתלונן בחצר בית ברחוב סוקולוב בקרית ים. בין השניים התגלע ויכוח בשל הערת המתלונן לנאשם באשר לקעקוע הנאשם.
בתאריך 21 ביוני השנה, בשעת חצות, הגיע הנאשם לבית בו התגורר המתלונן, טיפס על הגדר ונכנס פנימה תוך שהוא גרם נזק לגדר, הסיג גבול , ואז החל לאיים עליו תוך שהוא אומר לו שיש לו 24 שעות לעוף מפה, אחרת ישרוף את הבית, ירצח אותו וידקור אותו.
המתלונן דרש שהנאשם יעזוב את הבית, אבל אז תקף אותו הנאשם תוך שהוא מכה בחזהו באגרופים. המתלונן התיישב על הרצפה בחצר ואז נטל הנאשם ארגז מפלסטיק והטיח אותו בראשו של המתלונן, וגרם לו חבלות.

2 צפייה בגלריה
איים באמצעות פטיש
איים באמצעות פטיש
הניף את הפטיש ואיים כי ירצח את המתלונן
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

המתלונן ברח מהבית במטרה להזעיק עזרה, אבל הנאשם רדף אחריו, כשהוא נוטל עמו פטיש. הוא השיג את המתלונן, בעט בו והפיל אותו ארצה ואז הוא רכן מעליו, תפס את ראשו ואיים לפגוע בו עם הפטיש.
בשלב זה, בעקבות צעקותיו של המתלונן, הגיעו עוברי אורח וביקשו מהנאשם לחדול ממעשיו. הנאשם המשיך לתקוף את חברו, בעט בו וסטר לפניו. הוא שוב הניף את הפטיש ואיים כי ירצח את המתלונן תוך שהוא אמר לו: "היום אתה מת".

קראו עוד:

שוטרים שהגיעו למקום עצרו את הנאשם והביאו אותו לתחנת המשטרה בזבולון. בעת שהיה בתא, הוא ניסה להסניף חומר החשוד כסם לאפו. שוטר התקרב אליו וביקש להרחיק ממנו את החומר החשוד כסם ואז תפס הנאשם ברגלו של השוטר, ניסה לתקוף אותו ושאל אותו למקום מגוריו.
עוד מכתב האישום, כי גם מספר ימים לפני האירוע הזה, התארח הנאשם בבית המתלונן, שם שתו יחד אלכוהול ואז איים הנאשם על חברו תוך שהוא אמר שיהרוג אותו ויעיף אותו מקרית ים.
כתב האישום כולל 7 סעיפים: איומים, תקיפת סתם, פציעה כשהעבריין מזויין, היזק לרכוש במזיד, הסגת גבול פלילית, תקיפת שוטר בעת תפקידו - שני סעיפים.