סלומון (מומי) אוחיון, בן ה-73 מקרית מוצקין, הלך היום (שלישי) לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן. ברגעיו האחרונים ביקש לדאוג לכלבו 'פינוקי' לבית מאמץ. בת משפחתו: "הכלב הזה היה כל עולמו, הוא דאג וטיפל בו גם כשהיה ברגעים מאוד קשים, והבקשה האחרונה שלו הייתה שנמצא לו בית – שלא יומת".
2 צפייה בגלריה
סלומון (מומי) אוחיון ז"ל
סלומון (מומי) אוחיון ז"ל
סלומון (מומי) אוחיון ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
לפני כחצי שנה החל מומי לחוש קשיים בנשימה, לאחר סדרת בדיקות התברר כי חלה בסרטן ריאה.
הילה לוי, בת משפחתו, סיפרה למיינט קריות: "הכל קרה מאוד מהר. בחודשים הראשונים הוא היה בטיפולים, אבל המשיך לתפקד ולהיות עצמאי. הוא גם דאג לכלב, טיפל בו והוציא אותו לטיולים".
אבל לפני כחודשיים החל מצבו הבריאותי להידרדר: "הרופאים הודיעו לנו שאין מה לעשות, שהמחלה התפשטה למקומות נוספים בגוף. כבר אז הוא חשב מה יהיה עם הכלב.

2 צפייה בגלריה
"הכלב הזה היה כל עולמו". פינוקי הכלב
"הכלב הזה היה כל עולמו". פינוקי הכלב
"הכלב הזה היה כל עולמו". פינוקי הכלב
(צילום: פרטי)

"מומי הוא גרוש, שמתגורר בדירת חדר במוצקין, הוא והכלב פינוקי, שהיה כל עולמו. הוא היה מטפל בו, מחסן אותו, הכלב איתו מיום שהוא נולד, כבר 14 שנים, הוא באמת היה לו כמו בן. זו הייתה אהבת אמת".
לפני מספר ימים אושפז במרכז הרפואי כרמל: "הוא היה כבר מונשם, עם כאבים עזים, והוא התקשר לבן שלו לבדוק שהוא נתן לפינוקי אוכל ומים, שהוא טייל איתו והכל בסדר.
"המחשבות על מה יהיה עם הכלב אחרי מותו מאוד הטרידו אותו, והוא ביקש מהבן שלו לדאוג לכלב לבית חדש, שלא יקרה מצב שהכלב יתגלגל לכלביות ובסופו של דבר גם בגלל שלא יאמצו אותו כי הוא מבוגר, והוא יומת".

קראו עוד >>

עוד בטרם הגיעה ההודעה על פטירתו של מומי, במחלקת הרווחה של העירייה החלו לחפש אחר בית מאמץ לפינוקי.
פורסם לראשונה: 15:07, 03.01.23