עובדת בדיור מוגן לגיל הזהב בקריות הגישה תלונה במשטרה נגד אחד הדיירים בגין איומים ומעשה מגונה. לדבריה, הוא מנע ממנה לצאת מהמעלית בה היו שניהם, הפשיל את מכנסיו וביצע מעשה מגונה בפניה. השבוע הגישה בקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת.
1 צפייה בגלריה
אישה עצובה
אישה עצובה
שבוע לפני נכנס הדייר למשרדה בצעקות וביקש להזמין טכנאי לדירתו
(צילום: ShutterStock)
על פי הנטען, בשבועות האחרונים הגיע למוסד דייר חדש, בן 66, המטיל אימה ומטריד את הדיירים האחרים, מרעיש מלכלך ומקלל את כל מי שהוא פוגש. לטענתה, כעובדת המקום היא פנתה אליו מספר פעמים וביקשה שיחדל מהתנהגות זו. בתגובה קילל אותה ואמר לה שאם לא תפסיק להעיר לו, ישפוך עליה מים רותחים, והיא מצידה התעלמה והמשיכה בעבודתה.
קראו עוד >>
במקרה אחר, לפני כשבוע, הוא נכנס למשרדה ודרש ממה בצעקות ובאגרופים בשולחן להזמין טכנאי לדירתו על מנת לבצע תיקונים. לאחר שסירבה בטענה שלא מדובר במקרה דחוף, הדייר המשיך לקלל אותה בגסות ולצעוק עליה. רק לאחר שהבין שהיא מתכוונת להזמין משטרה, עזב את המקום.
אולם בכך לא תם העניין, ומקרה נוסף שאירע באותו יום הסב לה חששות כבדים. בשעות הערב היא נכנסה לדבריה למעלית שעצרה בקומה בה מתגורר אותו דייר. משראתה אותו, רצתה לצאת החוצה, אולם הוא החזיק את דלתות המעלית ומנע ממנה לצאת. לאחר שהדלתות ננעלו, הפשיל את מכנסיו וביצע את זממו מול עיניה.
לאור מעשים אלה ועוד ביקשה מבית המשפט צו למניעת הטרדה מאיימת, שימנע ממנו להתקרב אליה, מאחר שהיא חוששת מפניו וחוששת להיכנס למעלית. לדבריה, כל דיירי הבניין מתלוננים על האיש, ואף הגישו נגדו מספר תלונות במשטרה, אולם אין בכך כדי להרתיע אותו. "לא יתכן שדייר אחד יעשה טרור לכל הדיירים בבניין, שבו מתגוררים אנשים מבוגרים וחולים, חלקם ניצולי שואה", כתבה. "רוב הדיירים חוששים מפניו. אני מפחדת להיכנס למעלית, ושלא אתקל בו גם מחוץ לבניין".
מהמשטרה נמסר: "עם קבלת התלונה, המשטרה פתחה בחקירה. מטבע הדברים לא נוכל לפרט אודות חקירה מתנהלת".