כבר שנים רבות שחופית מאיר (45), נשואה ואם לשלושה בנים, נמצאת בעסקי הכדורגל: "הבנים שלי כולם היו בחוגי כדורגל, וכל המשפחה אוהדת מושבעת של מכבי חיפה. בשנה האחרונה בני הצעיר בן ה-9 הוא שוער בהפועל חיפה, והוא כל הזמן מסביר לי ומלמד אותי. אני מלווה אותו למשחקים ולאימונים, ופשוט הוא גרם לי עוד יותר להתעניין בזה. תמיד מצאתי את עצמי אמא אחת בין הרבה אבות. כבר ארבע שנים שאני משחקת כדורשת בקבוצה של אימהות, אבל אף פעם לא מצאתי הזדמנות לשחק בעצמי כדורגל.
2 צפייה בגלריה
"שהם גרם לי להתאהב בכדורגל". חופית ובנה בן ה-9
"שהם גרם לי להתאהב בכדורגל". חופית ובנה בן ה-9
"הגיע הזמן לשינוי". חופית ובנה בן ה-9
(צילום: פרטי)
מאיר, מהנדסת מזון באחת מחברות המזון הגדולות, לא מזמן התחברה לקבוצה שנפתחה באזור הקיבוצים, אבל נסגרה מסיבות שונות. "חשבתי שזה חבל מאוד שאין דבר כזה בקריות, אני יודעת שאני לא היחידה שרוצה לקחת חלק פעיל בכדורגל, ומכירה לא מעט אימהות שאוהבות ומתעניינות בכדורגל אבל עד היום זו פשוט לא הייתה אופציה", מסבירה. "כשמגיעים למגרשי כדורגל רואים קבוצות של גברים משחקים, אין לאישה או לאמא מקום להצטרף, הגיע הזמן לשינוי בנושא".

קראו עוד:

עם החלום להקמת קבוצת כדורגל לנשים פנתה מאיר אל מנהל עמותת הספורט בקרית מוצקין: "הצעתי להם את הרעיון והם מאוד התלהבו והחליט לתמוך בנו. לקחתי על עצמי למצוא את עשרת האימהות שירצו לקחת חלק בזה. כרגע יש לא מעט מתעניינות שהביעו רצון והתעניינות ואנחנו מחפשים נשים נוספות, כי בסופו של דבר צריך עשר נשים רציניות שייקחו חלק קבוע.

2 צפייה בגלריה
 חופית מאיר
 חופית מאיר
"שהם גרם לי להתאהב בכדורגל". חופית ובנה בן ה-9
(צילום: פרטי)

"נשים שרוצות לקחת חלק לא צריכות לדעת לשחק, הן צריכות לאהוב כדורגל ולאהוב משחק בכדור. לקבוצה יהיה מאמן שילמד אימהות מההתחלה. הרצון הוא לפתוח בתחילת ספטמבר את הקבוצה כחוג (בעלות מסובסדת של 150 שקל לחודש) ואולי בהמשך אם יהיו עוד קבוצות וזה יתפתח גם להיות קבוצה מתחרה".
בעמותת הספורט לקחו ברצינות את הרעיון של קידום הכדורגל הנשי ואף מתכננים לפתוח בשנה הבאה חוג כדורגל לבנות החל מגיל ארבע.
המעוניינות להצטרף או לקבל פרטים נוספים מוזמנים לפנות לחופית מאיר: 0528288615.