החשוד ברצח (49) ליטל יעל מלניק בת ה-17, אח בבית חולים פסיכיאטרי, הגיש ערעור לבית המשפט המחוזי בחיפה על הארכת מעצרו בשמונה ימים. לטענת באי כוחו, הממצאים בשטח מחזקים את הגרסה אותה מסר למשטרה. בית המשפט דחה את בקשתו להשתחרר.
3 צפייה בגלריה
נאשם ברצח בקרית מוצקין
נאשם ברצח בקרית מוצקין
החשוד ברצח בבית המשפט
(צילום: גיל נחושתן)
היום (ג) התקיים דיון בבית משפט המחוזי בערר אותו הגיש החשוד ברצח בנסיבות מחמירות של ליטל יעל מלניק. במסגרת הערעור ביקש בא כוחו של החשוד לשחרר אותו ממעצר או לחלופין לקצר את ימי המעצר שקבע בית משפט השלום בדיון שנערך ביום ראשון.
3 צפייה בגלריה
חוקרי מז"פ בזירה
חוקרי מז"פ בזירה
חוקרי מז"פ בזירה
(צילום: גיל נחושתן)
במהלך הדיון טען בא כוחו של החשוד כי הראיות שנאספו, מקום האירוע ומועדו מחזקים את הטענה שמסר החשוד, לפיה הוא מכחיש את המיוחס לו.
מנגד טען נציג המשטרה: "רצח מצמרר, אני לא קונה ולו לרגע את גרסת החשוד". נציג המשטרה ביקש להעניק למשטרה את ימי החקירה המבוקשים על מנת להמשיך את החקירה שהפכה מורכבת בעקבות הגרסה אותה מסר החשוד.
השופט מאזן דאוד דחה את הערר וטען כי מסכים עם מסקנתו של בית משפט השלום, שהאריך את מעצרו של החשוד עד ליום ראשון הבא בטענה כי קיים יסוד סביר שהחשוד עבר את העבירה.
3 צפייה בגלריה
ליטל יעל מלניק ז"ל
ליטל יעל מלניק ז"ל
ליטל יעל מלניק ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
כזכור, ביום שבת האחרון דיווח מאבטח באתר הבנייה הסמוך לחי פארק על התנהלות חשודה באיזור. כוחות משטרה שהגיעו למקום, מצאו את גופה של בחורה צעירה הקבורה חלקית במקום, שמאוחר יותר התברר כי מדובר במלניק בת 17 מאור עקיבא שסבתא דיווחה על העדרותה ערב קודם לכן.
החשוד, אח בבית חולים פסיכאטרי, שבו טופלה מלניק ושם על פי החשד הכירו. בין השניים התפתחה מערכת יחסים בגינה הוציאה סבתה, האפוטרופוסית שלה, צו הרחקה נגד החשוד שעומד בתוקף עד היום. אמש (ב') הובאה מלניק לקבורה בבית העלמין באור עקיבא.
פורסם לראשונה: 16:50, 05.10.21