בית משפט השלום בחיפה האריך ב-8 ימים את מעצרו של תושב קרית מוצקין (49), עובד בבית חולים פסיכאטרי, החשוד ברציחתה של הנערה ליטל יעל מלניק (17) מאור עקיבא ובקבורתה באתר בנייה.
3 צפייה בגלריה
נאשם ברצח בקרית מוצקין
נאשם ברצח בקרית מוצקין
מסר גרסה מפורטת. החשוד בבית המשפט, היום
(צילום: גיל נחושתן)
גופת הצעירה נמצאה אמש (שבת) ליד החי פארק בקרית מוצקין. מאבטח שהבחין ברכב חשוד יוצא מאתר בנייה הזעיק את המשטרה, ובמקום אותרה הגופה. חוקרי מז"פ אספו ממצאים מהזירה, ועוד לפני בירור זהותה של האישה נעצר חשוד במעורבות במעשה.
שלשום (שישי) התקשרה סבתה של הנערה למוקד 100 ודיווחה כי היה היתה אמורה להגיע אליה בשעות היום ומשלא הגיעה עד הערב, הודיעה למשטרה. היא סיפרה על היכרות של נכדתה עם אדם בשנות ה-40 לחייו, אולם לא טענה כי קיימת סכנה מפניו ולא ידעה אם אכן נפגשה איתו.
3 צפייה בגלריה
חוקרי מז"פ בזירה
חוקרי מז"פ בזירה
חוקרי מז"פ אוספים ראיות בזירה
(צילום: גיל נחושתן)
לטענת סניגורו של החשוד, עו"ד בוריס שרמן מהסנגוריה הציבורית, מרשו מסר גרסה מפורטת שלא מסבכת אותו בביצוע העבירה שיוחסה לו. "בהקשר זה בית המשפט מתבקש לבחון אם יש ראיות שסותרות את גרסתו. לדעתנו מהפרסומים עולה ומהתדרוך של המשטרה עולה שהגרסה שלו זוכה לחיזוקים רסים ממקורות שונים", אמר עו"ד שרמן.
3 צפייה בגלריה
חוקרי מז"פ בזירה
חוקרי מז"פ בזירה
זירת הרצח בקרית מוצקין
(צילום: דוברות המשטרה)
עוד טען עו"ד שרמן: "לחשוד אין ניסיון בחקירות משטרה והוא מצוי בהלם מכל מה שהתרחש. הוא שיתף פעולה וענה על כל מה שנשאל. הוא מנהל אורח חיים נורמטיבי".
נציג המשטרה, רס"ב זכי מויאל, סתר את הטענה של שרמן. "הוא מסר גרסה מאוד מעורפלת ומאוד לא ברורה. אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה גרסה". עוד טען כי מדובר בחקירה חריגה ומאוד רגישה.
השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב לא הסכימה עם טענותיו של עו"ד שרמן כי הגרסה של החשוד מפורטת וטענה כי היא חלקית בלבד ואינה מתיישבת עם הממצאים. היא האריכה את מעצרו בשמונה ימים.
החשוד כיסה את פניו בחולצתו וטען: "אני לא יודע ולא זוכר מה קרה. ממש לא יודע. לא אני עשיתי את זה".